گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
مهر 1392 | گرمی نیوز

برگزاری مناقصه برای تعیین شهردار شهر گرمی مغان!!!

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن

گرمی نیوز:

چند وقتی بود بعلت نبود وقت و مطلب! آپ تو دئیت نمی شدیم. اما برگزاری مناقصه برای تعیین شهردار شهر گرمی مغان مساله ای نبود كه بتوان راحت از كنار آن گذشت. برهمین اساس باشماق آتان مطلبی را به وبلاگ ارسال كرده است كه ناگزیر باید منتشر كرد.

باید بگویم كه این روش واقعا فوق العاده و محشره. بعلت اینكه كلی از زمان اوقات فراغت دوستان را كه كه از كمبود سرگرمی رنج می برند را پر خواهد كرد. همچنین از گرایش افراد به موضوعات ممنوعه و غیرضرور جلوگیری كرده و باعث تمركز در یافتن یك شغل سریع و آسان خواهد شد. مثلا من با سابقه اجرایی بالا در پرتاب انواع كفش كتانی، رسمی، پوتین، كفش های پاشنه بلند زنانه، دمپایی و... بیكار در خانه نشسته ام كه چه شود؟ بالاخره من با این همه سوابق اجرایی درخشان و دقیق! باید شغلی خوب و آبرومند مثل شهردار شهر گرمی داشته باشم.

البته اگر پدرم اجازه دهد! پدرم می گوید كه تجربه او از تجربه من بیشتر است. پدرم می گوید تجربه پیراهن پاره كردنش از همه بیشتر است. این بعلت علاقه شدید پدرم به جمع آوری "گیلدیك" و "بویورتكان" است. می گویم پدرجان تو عمرت را كرده ای و سوابق درخشانی جمع كرده ای، بگذار مای جوان برویم در شهرداری خدمت كنیم. برای این شهر یك باشماق آتان شریف و دقیق لازم است! اما مگر گوش می كند......

بدبختی همسایه ها هم می خواهند شركت كنند. با این وضعیت شرایط داوران مناقصه سخت می شود و انتخاب ما مبهم! در نشست چند ساعته كه با رقیبان داشتم سوالاتی مطرح شد كه جهت آشنایی اعضای محترم شورای شهر می نویسم باشد تا فكری بكنند!!!

1- اگر تعداد و سوابق اجرایی چند فقره شركت كننده مساوی شد چه می شود؟ آنكه سنش پایین تر است انتخاب می شود؟ یا آنكه سنش بالاتر است؟ یا آنكه شماره تلفنش رندتر است؟ و یا شیر و خط انداخته می شود؟

2- اگر افرادی كه شركت كرده اند هیچكدام به درد بخور نبودند و افراد به درد بخوری مثل من به سبب احتمال تقلب در انتخابات! از شركت در مناقصه سرباز بزنیم تكلیف چگونه است؟ می آیید خواهش و تمنا بكنید تا من شهردار شما شوم؟ عمرا! من شهردار شهر شما نمی شوم. اگر می خواستید من شهردار شهر شما بشوم چرا قبل از مناقصه نیامدید خواهش و التماس بكنید؟

3- اصولا در كدام شهر دنیا شهردار را از طریق مناقصه انتخاب می كنند؟ گرمی به عنوان اولین شهر باید نامش را در كتاب ركوردهای گینس ثبت كند. آیا برای ثبت نام شهر در كتاب گینس اقدام لازم مبذول شده است؟!!




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش