گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
خرداد 1393 | گرمی نیوز

آهوی مغان برای سومین سال متوالی دوقلو زایید

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

برای سومین سال پیاپی یكی از آهوان مغان در سایت تكثیر و احیای "علم لو" شهرستان پارساآباد مغان دوقلو زایید.


آرديني اوخو -ادامه مطلب

احمد دهقانی مدیر آموزش و پرورش پارس آبادمغان شد

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
طی مراسمی احمد دهقانی، به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه پارس آباد معرفی شد.

آرديني اوخو -ادامه مطلب

دومین شمارۀ ویژه نامۀ گرمی نشریۀ امید اردبیل منتشر شد

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
آخرین اخبار و تحلیل های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... شهرستان مغان (گرمی) را در شمارۀ جدید نشریه امید اردبیل (ویژه نامه گرمی) بخوانید. نشریه را می توانید از دكه های روزنامه فروشی تهیه كنید.



طی حكمی آقای عبداله اصلان زاده به عنوان بخشدار موران گرمی مغان منصوب شد

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

در اجرای اختیارات تفویضی وزیر محترم كشور ، استاندار اردبیل در حكمی آقای عبداله اصلان زاده  را به عنوان بخشدار بخش موران  شهرستان گرمی مغان منصوب كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری اردبیل ، مجید خدابخش در بخشی از این حكم ابراز امیدواری نموده است كه نامبرده با اتكال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید ، در خدمت رسانی به مردم شریف منطقه و با الهام از منویات مقام معظم رهبری و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.



استاندار: عملیات اجرایی بزرگ ترین پروژه بخش خصوصی استان در مشگین شهر آغاز می شود

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
استاندار اردبیل گفت :عملیات اجرایی كارخانه نورد فولاد به عنوان بزرگ ترین پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی تا اواخر ماه جاری دراستان آغاز می شود. به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری اردبیل ، مجید خدابخش كه دیشب در سمینار معاونان و مدیران كل ستادی استانداری سخن می گفت مكان اجرای این طرح را شهرستان مشكین شهر اعلام كرد و افزود : براساس برآوردهای اولیه ، این طرح برای حدود 3500 نفر شغل ایجاد خواهد كرد.

آرديني اوخو -ادامه مطلب

گرمی مغان شهری بدون جشنواره

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
زندگی در هیاهوی اینكه چه كسی نماینده خواهد شد؟ می گذرد تا روزهای تكراری مردم با هیجان بحث های بی سروته شوری بگیرد. شوری كه شوری آن به تندی می زند...
*خلخال میزبان جشنواره غذاهای سنتی اقوام ایرانی
*جشنواره سنتی آش نیر برگزار شد
جشنواره یعنی حضور دیگران در شهر تو، جشنواره یعنی حضور جوانان شهر تو در یك هیجان اجتماعی، جشنواره یعنی فرصتی برای دیدن هنرنمایی همشهریمان، جشنواره یعنی....
برای برگزاری جشنواره زیرساختهایی لازم است كه مهمترین آنها زیرساخت فرهنگی است. اینكه ما هویت منطقه خودمان را بشناسیم و اینكه با اعتماد به نفس از داشته هایمان استفاده كنیم، ویژگیهای منحصر به فردمان را تبلیغ كنیم و از دیگران برای دیدن آنها دعوت كنیم. به عنوان مثال تا زمانی كه ما از "خشیل" برای ساختن جوك و خندیدن استفاده می كنیم برای داشتن جشنواره ای در شهر باید منتظر بمانیم...


استاندار اردبیل: دولت به جد نیازها ی زیرساختی كارخانه شیرآلات قهرمان گرمی مغان را تامین می كند

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
استاندار اردبیل مشكلات بخش صنعت استان را یادآور شد و گفت: با انجام بازدیدهای مكرر و دیدار با صاحبان صنایع در تلاش برای رفع مشكلات آن ها هستیم و در این راستا موفقیت هایی نیز كسب شده است.

وی به سرمایه گذاری های بزرگ صنعتی در استان از جمله تولید شیرآلات قهرمان در گرمی مغان اشاره كرد و گفت: این سرمایه گذاری بزرگ درحال نتیجه دادن است و دولت نیز به جد نیازها ی زیرساختی آن را تامین می كند.

به گفته  خدابخش، حجم گسترده ای از عملیات احداث این كارخانه بزرگ انجام شده و با افتتاح آن در آینده نزدیك ، حدود یك هزار نفر در آن مشغول كار خواهند شد و به تدریج با گسترش و تكمیل كارخانه ، این تعداد به سه هزار نفر افزایش خواهد یافت.


آرديني اوخو -ادامه مطلب

10 میلیارد تومان از معاونت راهبردی ریاست جمهوری برای عمران شهرستان مغان (گرمی) اختصاص یافت

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
به گزارش گرمی نیوز از آینه نماینده شهرستان مغان (گرمی) در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع فعالیت های عمرانی این شهرستان از معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل در اجتماع نمازگزاران روز جمعه گرمی در مسجد جامع این شهر گفت:میزان اعتبارات عمرانی گرمی در سالجاری 10 میلیارد تومان اعلام شده كه با تامین اعتبار جدید از معاونت ریاست جمهوری، فعالیت های عمرانی در این شهرستان شتاب بیشتری خواهد یافت.
وی همچنین از آمادگی یك سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای یك طرح صنعتی عظیم با دوبرابر وسعت و حجم تولید نسبت به كارخانه شیرآلات قهرمان در گرمی خبر داد.
وی ادامه داد:با برگزاری نشست هایی در استان های دیگر توجه سرمایه گذاران بزرگ و كوچك برای سرمایه گذاری و كارآفرینی در گرمی جلب شده است.




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش