گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
گرمی نیوز

درد دل یك شهروند درباره وضعیت نابسامان معابر شهر گرمی مغان به لحاظ كیفیت و زیبایی

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن

گرمی نیوز:

 

معابر شهر گرمی مغان چه به لحاظ كیفیت آسفالت و چه به لحاظ زیبایی بصری در وضعیت نابسامانی به سر می‌برند. یكی از خوانندگان وئبلاگ گرمی نیوز با ارسالی عكس‌هایی از شهر (كه به ایمیل سایت آزادلو نیز ارسال كرده‌اند)، از این وضعیت شكوه كرده است. گرمی نیوز با انتشار نوشته‌ها و تصاویر ارسال شده از طرف این همشهری عزیز از اعضای محترم شورای شهر و شهرداری تقاضا دارد در انجام وظایف قانونی خود كوتاهی نكنند.

 

بند 2 ماده 55 (فصل ششم – در وظایف شهرداری) قانون شهرداری‌ها:

تنظیف و نگاهدارای و تسطیح معابر و انهار عمومی و مجاری آب‌ها و فاضلاب و تنقیه قنوات مربوط به شهر و تامین آب و روشنایی به وساییل ممكنه

 


آرديني اوخو -ادامه مطلب

پایگاه خبری آزادلـــو خطاب به فرمانداری و سایر ادارات

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

پایگاه خبری آزادلو در نامه‌ای سرگشاده به فرمانداری شهرستان مغان (گرمی) و سایر ادارات شهرستان به مشكلات موجود در بخش موران اشاره كرده و خواستار حل این مشكلات شده است.

متن كامل نامه را از لینك زیر بخوانید:

مقاله پایگاه خبری آزادلـــو خطاب به فرمانداری و سایر ادارات



آشنایی با روستای تولون

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
روستای تولون یكی از شناخته‌شده‌ترین روستاهای شهرستان مغان (گرمی) است. شبیه خوانی 11 محرم این روستا بسیار معروف است. گرمی نیوز به معرفی این روستا به نقل از سایت تولون پرداخته است.

روستای تولون در ۲۵ كیلومتری جنوب غرب شهر گرمی مغان در ۴۸ درجه و ۴دقیقه طول شرقی و ۳۸ درجه و ۵۶ دقیقه عرض شمالی، در مرز ایران وجمهوری آذربایجان، بین روستاهای سلیمانلو، لسگه درق، خان‌كندی (شهرستان گرمی)،و عزیزلو واقع شده‌است.


آرديني اوخو -ادامه مطلب

درخشش معلمان شهرستان مغان (گرمی) در جشنواره استانی الگوهای مناسب تدریس و مدیریت دوره ابتدایی

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

معلمان شهرستان مغان (گرمی) جناب آقای شمس الدین قاسمی رتبه اول استان را در تدریس عملی و سركار خانم رقیه بابا كشی زاده رتبه دوم استان را در مدیریت دوره ابتدایی كسب كردند. گرمی نیوز این موفقیت را به فرهنگیان عزیز شهرستان تبریك می‌گوید.

آرديني اوخو -ادامه مطلب

برخلاف شایعات یاشیل مغان همچنان زنده است

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

به گزارش گرمی نیوز از آذرمغان برخلاف شایعات مطرح شده نشریه یاشیل مغان همچنان به فعالیت قانونی خود ادامه می دهد. گرمی نیوز برای دوستان فعال در این نشریه آرزوی موفقیت بیشتر را دارد.

آذرمغان:

دیشب در لابلای وبگردی و وبلاگ گردی مربوط به شهرستان گرمی با خبری مواجه شدم : توقیف هفته نامه یاشیل مغان !!! از دیدن این خبر واقعا شوكه شدم !!! البته از اینكه دوستان اظهار نگرانی كرده بودند و بنوعی مخالف این جریان هستند بسیار ممنونیم. خواستم برای هریك از وبلاگ ها نظری بنویسم . ترجیح دادم در قالب یك پست مطلبی بنویسم خطاب به همه وبلاگها و مردم .

جهت تنویر افكار عمومی ذكر چند نكته ضروری است :همانطوریكه برای اخذ مجوز یك نشریه مسیر قانونی را باید طی كرد چه بسا این مسیر سالها طول می كشد همانطوریكه زمان اخذ یاشیل مغان بیش از ۵ ، ۶ سال طول كشید پس برای لغو امتیاز نیز باید مسیر قانونی طی شود . واضح تر بگویم باید چندین شكایت محكمه پسند از نشریه صورت بگیرد و در دادگاه مطبوعات با حضور هیئت منصفه بررسی شود در صورت اثبات جرم به انواع مختلف مجازات محكوم  بشود و اشدترین آن توقیف نشریه برای مدت زمان محدود یا برای همیشه است .

با گفتن نكته فوق به اطلاع دوستان ویلاگ نویس و مردم عرض می كنم درست است در ایام انتخابات هجمه زیادی برای جلوگیری از فعالیت نشریه انجام گرفت از جمله : برگزاری چندین نشست اضطراری ، تحت فشار قرار دادن نهادهای مرتبط با امور و نشر و چاپ ، ولی این دلیلی بر توقیف نشریه نمی گردد .

در پایان عرض می كنم نشریه در چندین نقطه استان تهیه و چاپ می شود و در شهرستان گرمی نیز در زمان مقررش چاپ خواهد شد . اگر به اردبیل تشریف ببیرید حتما یاشیل مغان را در دكه های مطبوعاتی مشاهده می كنید .



شایعه در شهر: نشریه یاشیل مغان توقیف شد

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

شایعه‌ای غم انگیز در سطح شهر گرمی مغان:

نشریه یاشیل مغان توقیف شد.

آرديني اوخو -ادامه مطلب

جلسه یاسر عبازاده با مرد اول حاج میرقسمت موسوی،بخشعلی كامرانی

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

این نوشته از كلاغ نیوز گرمی 2 برداشته شده است.

جلسه یاسر عبازاده با مرد اول حاج میرقسمت موسوی ( بخشعلی كامرانی)
بله در تاریخ 25/02/91 بعد از ظهر یاسر عبازاده با بخشعلی كامرانی جلسه داشتند و این جلسه بدور از دیدگان ابراهیمی و خارج از دانشگاه ، برگزار گردید ومقرر شد كه فعلا بصورت محرمانه بماند. در نهایت این دو بعد از كلی گشت زنی با ماشین ، در حوالی روستای ساری نصیرلو در كنار جاده باهم به صحبت پرداختند و آقای كامرانی بیشتر در باره اوضاع واحوال دانشگاه و رئیس و اینكه اگر ابراهیمی را برود، روند دانشگاه چگونه میشود و اگر كس دیگری را معرفی كنیم ،چطور میشود ، به بحث پرداختند. كه در نهایت نظر مبارك آقای عبازاده این بود كه اگر فردی بهتر از آقای ابراهیمی دارید بهتر است معرفی كنید. تا سایه سنگین پارس آبادیها بیشتر از این نشود. و همچنین توافق كردند كه فعلا عبازاده به كارش ادامه دهد و اگر به اینها سر تعظیم نیاورد، عذرش را بخواهند. بنظر میرسد آقای ابراهیمی بیشتر به فكر خود و اطرافیانش هست تا دانشگاه و گرمی . آقای عبازاده اصرارش بر این بود كه كسی سكاندار این دانشگاه باشد كه بتواند جوابگوی مشكلات عظیم این واحد باشد . زیرا اخیرا هجمه های زیادی علیه دانشگاه بخصوص رشته های كارشناسی ارشد میشود.

آرديني اوخو -ادامه مطلب

ادعایی عجیب درباره 30 هزار قطعه ماهی تلف شده در دریاچه گیلارلوی شهرستان مغان (گرمی)

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

تلف شدن بیش از 30 هزار قطعه ماهی در دریاچه گیلارلوی شهرستان مغان (گرمی) مساله مهمی است كه مسئولین مرتبط را با چالش مواجه كرده است. با پی‌گیری گسترده وبلاگ‌های مرتبط با شهرستان و حمایت شعرا و افكار عمومی این مساله دیشب در اخبار ساعت 22 شبكه 3 نیز منعكس شده است. همین امر باعث شده است تا مسئولین مرتبط تلاش مضاعفی را برای توجیه مساله و شانه خالی كردن از زیر بار مسئولیت آغاز كنند.

به گزارش گرمی نیوز از خبرگزاری فارس مدیر شیلات استان اردبیل در ادعایی عجیب اظهار كرده است كه "این ماهی‌ها همان ماهی‌های رها شده در 13 فروردین به دست همشهریانی است كه در آخرین روز تعطیلات نوروزی ماهی‌های خانگی خود را در این سد و دریاچه رهاسازی كرده و به ازدیاد جمعیت این نوع ماهی‌ها كمك كرده بودند."

ایشان همچنین اعلام كرده‌اند كه "
ماهی‌های تلف شده در این دریاچه از نوع كاراست بوده و مفید به حال دریاچه و پرورش‌دهندگان نیز نیست."


متن كامل این اظهارات را در ادامه مطلب بخوانید....



آرديني اوخو -ادامه مطلب

اضافه شدن 5.4 هكتار به فضای سبز شهر گرمی مغان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

5.4 هكتار به فضای سبز شهر گرمی مغان افزوده شد.

خدارحیم شكوهی روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با ایجاد باغ رضوان در محله جوادیه و درختكاری در منطقه كوتول گرمی فضاهای سبز این شهر توسعه یافته است.

وی همچنین به اجرای طرح توسعه پارك شهر گرمی اشاره كرد و گفت: بر اساس این طرح ، باا لحاق زمین به پارك شهر نسبت به توسعه و تجهیز امكانات تفریحی آن اقدام

می شود.

وی فضای سبز را لازمه شهر دانست و افزود: شهرداری گرمی در نظر دارد به تناسب توسعه جمعیت و وسعت این شهر نسبت به تامین فضای سبز لازم در شهر گرمی اقدام كند.



آرديني اوخو -ادامه مطلب

خسارات سیل در انگوت مغان (گرمی) + نرخ جدید خرید تضمینی گندم 420 تومان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

  • به گزارش گرمی نیوز از ایرنا محمد روحانی روز پنج شنبه گفت: سیلاب موجب افتادن چند تیر برق و قطعی برق در روستاهای قره آغاج و گوده كهریز و نیز تخریب شبكه آبرسانی روستاهای زیوه ، قره خان بیگلو ، كهریز و روستای یل سویی شد.
  • رئیس سازمان جهادكشاورزی استان اردبیل: قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از سه هزار و 950 ریال به چهار هزار و 200 ریال افزایش یافت.

متن كامل خبرها را در ادامه مطلب بخوانید....


آرديني اوخو -ادامه مطلب

سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش