گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
دو خبر از وبلاگ آینه (خبرنگار ایرنا)

دو خبر از وبلاگ آینه (خبرنگار ایرنا)

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

سقف تسهیلات مسكن مهر استان به 25 میلیون تومان افزایش یافت.
مدیركل راه وشهرسازی استان از ارتقاء سقف تسهیلات مسكن مهر به 25 میلیون تومان خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایرنا حیدری در جلسه شورای اداری گرمی با اعلام این خبر گفت:با موافقت وزیر راه و شهرسازی،تسهیلات احداث هر واحد مسكن مهر دراستان اردبیل با 5 میلیون تومان افزایش از 20 به 25 میلیون تومان افزایش یافته است.
وی افزود:این افزایش شامل استان اردبیل است اما برحسب ضرورت در برخی از استان های دیگر هم اعمال خواهد شد.
وی با اشاره به احداث 38 هزار واحد مسكن مهر در استان ادامه داد:تاكنون 7هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و 19 هزار واحد دیگر تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اعلام اینكه طرح مسكن مهر دولت موجب خانه دار شدن هزاران خانوار در كشور گردیده گفت:با بررسی و رفع نواقص این طرح در گرمی،در جهت خانه دار شدن متقاضیان مسكن این شهرستان تلاش می كنیم.
وی متقاضیان مسكن مهر را در گرمی به افزایش میزان آورده شخصی خود توصیه كرد و ادامه داد:با توجه به نوسان قیمت مصالح در بازار،در صورت عدم شتاب در احداث واحدها، در آینده با مشكلات مالی جدی مواجه خواهیم شد.
قائم مقام وزیر و مدیركل راه وشهرسازی استان گفت:تعاونی هایی كه مسكن مهر خود سریع احداث وتكمیل نمایند پاداش قابل توجهی دریافت خواهند كرد و این تصمیم، موجب رقابت شدید در بین تعاونی ها گردیده است.
حیدری ادامه داد:در صورت ادامه این رقابت سازنده،شاهد افتتاح 10 هزار واحد مسكن مهر در شهریور ماه امسال در سطح استان خواهیم بود.
http://aieneh.blogfa.com/post-1730.aspx
36 كیلومتر راه روستایی در گرمی مغان آماده آسفالت است

فرماندار گرمی گفت: 36 كیلومتر راه روستایی در این شهرستان زیر سازی و آماده آسفالت شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا صحرایی در جلسه شورای اداری گرمی با اعلام این خبر،تلاش بیشتر ادارات این شهرستان را برای جذب كامل اعتبارات مربوطه خواستار شد.
وی افزود:پیش نویس توزیع اعتبارات سالجاری این شهرستان به تایید استانداری رسیده و عملیات اجرایی پروژه های تعریف شده به سرعت پیگیری خواهد شد.
وی كمبود خودرو را مشكل عمده ادارات گرمی دانست و گفت:متاسفانه دیوان محاسبات كشور با هزینه كرد اعتبارات استانی برای خرید خودرو برای ادارات این شهرستان موافقت نكرده است.
فرماندار گرمی در بخش دیگر سخنان خود، ماه مبارك رمضان را فرصتی برای خودسازی و دوری از رذایل دنیوی دانست و همگان را به آماده سازی خود برای شركت درماه ضیافت الهی فرا خواند.
http://aieneh.blogfa.com/post-1729.aspx



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش