گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
بیائید همه باهم شهردار را بكوبیم!!!!!!!/ آذرقلم گرمی

بیائید همه باهم شهردار را بكوبیم!!!!!!!/ آذرقلم گرمی

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

همه بایداورا بكوبیم !!!چون او مقصر است!!!

تقصیراولش اینكه كسی را ندارد تاازاو حمایت كند

دوم اینكه شخصی از او حمایت می كند كه حمایتش به ضررش است

پس باید اورا كوبید .چون ابزارش فراهم است

روزگاری بود مردم گرمی آرزوی طرحهای بزرگی چون بازگشائی چهارراه و پارك تفریحی گیلارلو درمقابل شورابیل اردبیل و جنگلكاری كوتول و تعریض خیابانها را میكردند .

اما متاسفانه حالا چنان سطح آرزوهای خودرا پائین آورده اند كه بخاطر لكه گیری چند چاله و چوله ازخوشحالی در پوست خود نمی گنجند وخبرها حكایت از بیحال شدن و اعزام به بیمارستان چند نفر از اهالی بخصوص رانندگان محترم تاكسی ازشنیدن این خبر غرورانگیز دارد .

وگویا دعوا و جنجال درشهرداری وشورا به اوج خود رسیده است هركدام از شوراها دربیرون می گویند این پر كردن چاله با همت من انجام شده است وحتی رئیس شورا پارا ازاین فراتر گذاشته و رفته بعد از چند سال یكدست كت وشلوارنو خریده و پوشیده و دركوچه و خیابانها به راه افتاده است كه ای مردم قدرت من را دیدید كه چگونه چاله ها را پر كردم من به رسالت خود در خدمت به شما عمل كردم وحالا وظیفه شماست كه از من تشكر كنید . وحتی دریك محفلی گفته است برابر برآوردی كه كرده ام در دور آینده انتخابات شورا بیش از 10000 رای خواهم آورد . چون مردم این پر كردن چاله ها را مدیون من هستند

من مانده ام این وسط شهردار و سایر عوامل شهرداری چكاره بوده اند ؟ یعنی واقعا اعضاء محترم شورا صدای انزجار مردم از عملكردشان را نمی شنوند یا خودرا به ......زده اند . جالب اینكه دراین كش و قوس دو به سه شده قصد برداشتن شهردار را دارند .ویكی از شوراها كه اهل مسجد و منبر و ......است .واسطه پیدا كردن شهردار شده است وگویا به توافقاتی نیز با آقای (م) رسیده است .البته دراین توافق آقایان (ا) و (ر) و (ق) از بیرون بی تاثیر نبوده اند وآقای (م) درراستای عمران و آبادانی شهر به آقایان قول مساعد داده است !!!!!!

ادامه مطلب در آذرقلم گرمی



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش