گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
چند پروژه عمرانی در گرمی مغان به بهره برداری رسید

چند پروژه عمرانی در گرمی مغان به بهره برداری رسید

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:


آینه: به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان گرمی، سالن غذاخوری مدرسه شبانه روزی روستای پرچین،طرح هادی روستای پرمهر، و ششصدمین واحدمسكونی مقاوم سازی شده بخش موران در روستای پرچین علیا وساختمان آموزشكده فنی و حرفه ای گرمی به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا صحرایی فرماندار گرمی در آئین افتتاح این پروژه ها،با اشاره به افتتاح ده ها پروژه در سطح این شهرستان در هفته دولت گفت:برای اجرای آنها نزدیك به 6میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
ترحم رستمی مدیرآموزش وپرورش گرمی هم در جریان افتتاح سالن غذاخوری مدرسه شبانه روزی روستای پرچین سفلی در بخش موران،میزان اعتبار هزینه شده برای این سالن را 170 میلیون تومان اعلام كرد.
همچنین فیروز مهدیزاده مدیربنیادمسكن انقلاب اسلامی گرمی در آئین افتتاح طرح هادی روستای پرمهر بخش موران گفت:در اجرای این پروژه،با صرف 165 میلیون تومان اعتبار، 2هزار مترمربع سنگ فرش و3500 مترمربع آسفالت و جدول گذاری انجام گرفته است.
وی در جریان افتتاح ششصدمین واحدمقاوم سازی بخش موران در روستای پرچین علیا نیز اظهار داشت:85درصد منازل مسكونی این روستا تاكنون مقاوم سازی شده و با مقاوم سازی 8 واحدمسكونی باقیمانده،همه منازل این روستا مقاوم سازی می شود. وی جمعیت روستای پرچین علیا را 236 نفر در قالب 54 خانوار اعلام كرد.
با حضور مسئولان گرمی ساختمان آموزشكده فنی وحرفه ای گرمی نیز در شهرك ولیعصر عج این شهرستان به بهره برداری رسید. سمندری رئیس این آموزشكده در آئین افتتاح این ساختمان گفت:این ساختمان، فضای آموزشی لازم را برای ایجاد رشته های جدید فنی و حرفه ای تامین می كند.



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش