گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
ما منحصر به فردیم... / ملانصرالدین

ما منحصر به فردیم... / ملانصرالدین

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

ملانصرالدین خبری از سایت وزین آزادلو را بهانه قرار داده تا بیان كند آنچه كه بیان كردنیست. ما واقعا منحصر به فردیم....

من این اواخر به این نتیجه رسیده ام كه، اصولا بعضی ها خیلی اصرار دارند كه نیمه ی خالی لیوان را ببینند. مثلا، یك پدیده ی خاص را كه از چند نقطه نظر می توان دید، آن ها از بدترین زاویه ی ممكن به مسأله نگاه می كنند. مثلا همین نویسندگان سایت آزادلو...

مسئولین محترم ما كلی زحمت [نَـ]كشیده اند و خیابانی در شهرمان زده اند كه در كل ایران كه چه عرض كنم در كل جهان منحصر به فرد است و آن وقت سایت آزادلو آمده و از این كار مسئولین انتقاد كرده. من از همین تریبون كوچكی كه در اختیار بنده است به مسئولین می رسانم، كه این مردم قدر كارهای منحصر به فرد شما را نمی دانند... آن ها فكر می كنند كه یك جوی آب ناقابل كه به صورت عرضی از خیابان رد شده است و مانع از عبور و مرور چند ماشین قراضه شده مشكل شهر ماست. اصلا به این فكر نمی كنند كه نه تنها این مسأله مشكل شهر نیست، بلكه حتّی فرصتی برای شهر عزیزمان است.

می گویید چرا. خوب جواب خیلی ساده است...

نه ببخشید، چندان هم ساده نیست...


اصلا كلا بی خیال شوید بهتر است چون جواب اصلا ساده نیست كه هیچ، تازه یك خورده هم پیچیده است و در سطح مردم عادی مثل اهالی محترم عوام النّاس شهرستان نیست و به همین خاطر فقط به ذكر چند نكته ی خیلی خیلی ساده از دلایل بیشمار این حرفمان می پردازیم...

۱. اصولا، این كه زیر یك خودرو در هنگام عبور از این خیابان به كف زمین می خورد مشكل شهرداری و خیابان های شهر نیست. مشكل ایران خودرو و سایپا و سایر خودرو سازان است. تازه این خیابان به خودروسازان داخلی و خارجی یاد آور می شود كه خودروهای تولیدیشان را هر چه بهتر بسازند و این تذكر باعث پیشرفت صنعت جهانی می شود.

۲. این صحنه، صحنه ای جالب توجه و منحصر به فرد است كه با تبلیغ آن در سطح جهانی می توانیم صنعت گردشگری و توریسم را در این شهر پایه گذاری كنیم. در هیچ شهر دیگری امكان مشاهده ی چنین منظره ای ایجاد نشده است.

۳. مهندسین این جوب های آب، روش نوینی را برای مهندسان آینده پیشنهاد می كنند و به آن ها یاد آور می شوند كه همیشه لازم نیست به صورت سنّتی عمل كنیم و گاهی لازم است كه راه های جدیدتری هم در ساخت و سازهای خود امتحان كنیم.

۴. و دلایلی كه به هیچ كس ربطی ندارد كه این دلایل هم جزو دلایل "و غیره" محسوب می شوند.

ضمناً سایت آزادلو روش های مختلفی را برای مقابله با مشكلات جانبی ایجاد شده از ابتكار مسئولین یاد آور شده است كه ما در این زمینه هم نظر كارشناسی خود را ارائه می دهیم. البته قبل از هر چیز دقت كنید كه این مشكلات فقط مشكلات جانبی است كه چندان هم اهمیت ندارد. مثلا خیابانی كه فقط ماشین ها نتوانند از آن عبور كنند كه مشكل زیادی ندارد.

۱. مسئولین می توانند كلا این خیابان را حذف كنند. مثل خیابان پشت مدرسه ی راهنمایی محلاتی...

۲. در هر دو طرف خیابان تابلوی ورود ممنون!!! نصب كنند.

۳. مسئولین می توانند بدون این كه كاری كنند از همین الان مسأله را حل شده در نظر بگیرند و به هیچ كسی هم ربطی ندارد. صلاح مملكت خویش خسروان دانند...

۴. این روش مخصوص مسئولین مردم ذلیل!!! است. این گونه مسئولین می توانند به پیر و به پیغمبر قسم بخورند كه مشكل رفع شده است. مطمئنّا مردم وقتی قسم مسئولین را ببینند مطمئن می شوند كه مشكل رفع شده است.

۵. مسئولین می توانند به روش فوتبالیست ها كار كنند. یعنی هر كدام از آن ها كار مربوطه را به هم دیگر پاس بدهند، تا مردم بیكاری كه به دنبال این كارها هستند خسته شوند و از رو بروند و دیگر موی دماغ مسئولین نشوند...

۶. و روش های دیگری كه به هیچ كس ربطی ندارد و این ها هم جزو روش های "و غیره" محسوب می شوند.

لینك غیر مرتبط: خیابانی منحصر به فرد در جهان... - آزادلو


http://nasraddin.blogfa.com/post/87




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش