گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
استاندار اردبیل بر توسعه منطقه گردشگری گیلارلوی گرمی تاكید كرد

استاندار اردبیل بر توسعه منطقه گردشگری گیلارلوی گرمی تاكید كرد

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
سفر مقامات سیاسی به هر شهرستان محرومی می‌تواند با نتایج بزرگی همراه باشد، به شرطی‌كه مسئولین امر بدانند كه چه می‌خواهند و چگونه می‌خواهند به توسعه منطقه خود اقدام كنند. سفر اخیر استاندار به شهرستان مغان (گرمی) نشان داد كه مسئولین ما تا حدودی زیادی به مسائل واقف هستند. تنها مساله پیگیری مداوم خواسته و بروز كردن خواسته‌های شهرستان می‌باشد. گرمی نیوز ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به مسئولین استانی و مسئولین شهرستان آرزومند است تا با پیگیری‌های مداوم طرح‌ها در زمان‌های مصوب به بهره‌برداری برسند و در زمان مورد نیاز گره‌ای از مشكلات شهرستان باز كنند.

آینه: استاندار اردبیل با اعلام اینكه دریاچه گیلارلوی گرمی،از دریاچه شورابیل اردبیل چیزی كم ندارد توسعه این منطقه تفریحی را به منظور احیای صنعت گردشگری خواستار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا اكبر نیكزاد در بازدید از منطقه گردشگری گیلارلو و دریاچه آن،احداث راه در دور دریاچه را برای برگزاری مسابقات ورزشی و جذب گردشگران ضروری دانست.
وی با تاكید بر راه اندازی ستاد امور عمرانی در شهرداری گرمی،500 میلیون تومان اعتبار اولیه برای پیگیری توسعه منطقه گردشگری گیلارلو و آسفالت معابر شهر گرمی اختصاص داد.
وی همچنین در بازدید از مصلای درحال احداث گرمی،ضمن اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار،ادامه عملیات اجرایی آن را بر اساس نقشه مصوب خواستار شد.
امام جمعه گرمی هم با اشاره به كمبود فضای مسجد جامع گرمی برای اقامه نماز جمعه،احداث مصلا را از مطالبات اهالی گرمی عنوان كرد.
نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان هم در سخنان جداگانه ای تسریع احداث مصلا،توسعه منطقه گردشگری گیلارلو و آسفالت معابر شهرهای گرمی و انگوت را خواستار شدند.



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش