گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
استاندار: عملیات اجرایی بزرگ ترین پروژه بخش خصوصی استان در مشگین شهر آغاز می شود

استاندار: عملیات اجرایی بزرگ ترین پروژه بخش خصوصی استان در مشگین شهر آغاز می شود

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
استاندار اردبیل گفت :عملیات اجرایی كارخانه نورد فولاد به عنوان بزرگ ترین پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی تا اواخر ماه جاری دراستان آغاز می شود. به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری اردبیل ، مجید خدابخش كه دیشب در سمینار معاونان و مدیران كل ستادی استانداری سخن می گفت مكان اجرای این طرح را شهرستان مشكین شهر اعلام كرد و افزود : براساس برآوردهای اولیه ، این طرح برای حدود 3500 نفر شغل ایجاد خواهد كرد.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و بیان این مطلب كه منظور از اقتصاد مقاومتی ، نگرش به درون و قابلیت های مردمی در رونق اقتصاد كشور است خاطرنشان شد : در شرایط كنونی نمی توان تنها با اتكا به اعتبارات دولتی ، مسیر توسعه را با سرعت طی كرد.
خدابخش با تاكید بر این كه برای فراهم نمودن زیرساخت های توسعه در استان اردبیل باید به سرمایه های اجتماعی ، تغییر نگرش مدیران ، كارشناسان و دست اندركاران ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری نیز توجه كرد تصریح نمود :كارهای روزمره دستگاه های اجرایی نباید پیگیری پروژه های اساسی را تحت الشعاع قرار دهد.
وی ادامه داد : مدیران و كارشناسان دستگاه ها باید با تسلط بر قوانین و مقررات ، مرتبا پیگیر رفع مشكلات طرح های اجرایی باشند و با نگرش مثبت ، زمینه اشتغال زایی در منطقه ورونق اقتصادی استان را فراهم كنند چرا كه تحقق اقتصاد مقاومتی بدون بهره گیری از توان بخش خصوصی ممكن نیست.
گفتنی است در این جلسه هریك از معاونان برنامه ریزی ، سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار برنامه های خود برای اجرا در سال 1393 را ارایه كردند. N
http://ostan-ar.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=139&newsview=11463



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش