گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
احمد دهقانی مدیر آموزش و پرورش پارس آبادمغان شد

احمد دهقانی مدیر آموزش و پرورش پارس آبادمغان شد

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
طی مراسمی احمد دهقانی، به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه پارس آباد معرفی شد.




معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: با اشاره به نقش و مسوولیت سنگین دستگاه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان و تربیت نیروی انسانی كارآمد، افزود: باید نگاه به آموزش و پرورش به جای نگاه هزینه ای و مصرفی، یك نگاه سرمایه ای باشد، چراكه این نهاد سنگ بنای توسعه كشور در حوزه های مختلف است.

طوس احمدی حصار، به موفقیت آموزش و پرورش پارس آباد در شاخص ها و زمینه های گوناگون، اشاره و بیان كرد: این توفیق در سایه همكاری و هماهنگی بین دستگاه ها و خدمات و تلاش های مضاعف كلیه معلمان و دبیران و همكاران حاصل شده است.

وی، پارس آباد را قطب علمی استان دانست و ابراز امیدواری كرد در دوره مدیریت جدید اموزش و پرورش این شهرستان شاهد رشد و شكوفایی این منطقه در حوزه های مختلف باشیم.

وی، از دستگاه ها و نهادهای این شهرستان و كلیه معلمان، كاركنان و پرسنل آموزش و پرورش منطقه خواست، مدیر جدید را در اجرای برنامه ها و سیاست های نظام وتعلیم و تربیت یاری كنند.

در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خدمات حدود ۵ساله علی حبیب پور مدیر قبلی آموزش و پرورش پارس آباد تجلیل و احمد دهقانی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

گفتنی است آقای احمد دهقانی متولد 1346 با 27 سال سابقه خدمت و دارای مدرك تحصیلی كارشناسی ارشد مدیریت آموزشی است.

وی سابقه تصدی پست كارشناس مشاوره و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرستان پارس آباد را در كارنامه ی كاری خود داراست و علاوه بر آن  تدریس در دبیرستان های شهرستان پارس آباد  و دانشگاه آزاد واحد پارس آباد از جمله سوابق ایشان به شمار می رود.

لینك خبر

 




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش