گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
معارفه ریاست راه و شهرسازی و شركت آب وفاضلاب روستایی گرمی مغان

معارفه ریاست راه و شهرسازی و شركت آب وفاضلاب روستایی گرمی مغان

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
طی مراسمی صدیف فرمان كه پس از ریاست چند ساله بر اداره راه و ترابری، در جایگاه معاونت اداره راه و شهرسازی خدمت می كرد، مجددا به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.این تغییر و تحول در ریاست اداره راه و شهرسازی حاوی چند نكته است كه ذكر آن خالی از لطف نیست…
- در این مراسم فرماندار گرمی از خدمات علی دشتی رئیس سابق و اصغری سرپرست سابق اداره راه و شهرسازی گرمی قدردانی و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت كرد.
- معاون اداره كل راه وشهرسازی استان نیز از دو برابر شدن اعتبارات راه‌سازی استان خبر داد.
- با توجه به ریاست كوتاه مدت علی دشتی كه به عنوان یكی از رؤسای موفق شناخته شده بود، علت این تغییر و تحول چیست؟
- توقف آسفالت راه اصلی گرمی توسط راه و شهرسازی استان كه بلاشك تلاش های جناب آقای دشتی در رابطه با آغاز این پروژه ستودنی است، آیا ارتباطی به این تغییر و تحول دارد؟
- تغییر در مدیریت راه و شهرسازی جنبه سیاسی دارد یا اینكه با توجه به سوابق مدیریتی این تغییر صورت گرفته است؟ و در صورت اینكه با توجه به سوابق مدیریتی صورت گرفته، عملكرد علی دشتی قابل دفاع نیست؟
- و چندین و چند علت دیگر كه نیاز به پاسخ قانع كننده ای دارد ؟؟؟
منبع خبر؛ آزادلو

همچنین محسن قنبری روز شنبه در آیین معارفه مدیر جدید شركت آب و فاضلاب روستایی گرمی گفت: 716 روستای استان با 318 هزار نفر جمعیت زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی استان است. وی با اشاره به بدهی بالای شركت آب و فاضلاب روستایی استان نگهداری تجهیزات و تاسیسات این شركت را هزینه بر دانست.
به گزارش ایرنا ، محمود علایی فرماندار گرمی هم در این جلسه از تصویب 50 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستاهای این شهرستان خبر داد. وی خواستار تكمیل پروژه های آبرسانی روستایی نیمه تمام گرمی شد.
در این جلسه مهدی آردین امیرآباد به عنوان مدیر جدید شركت آب و فاضلاب روستایی گرمی معرفی و از زحمات عدیل محمدی راد مدیر قبلی قدردانی شد.




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش