گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
آقای استاندار؛ گرمی مغان هم همین نزدیكی هاست!

آقای استاندار؛ گرمی مغان هم همین نزدیكی هاست!

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
نامه سرگشاده مدیر مسئول پایگاه خبری آزادلو به دكتر مجید خدابخش، استاندار اردبیل :

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دكتر مجید خدابخش؛ استاندار محترم استان اردبیل

سلام علیكم

 آقای استاندار، روی حرفم با شماست. در اینكه شما یكی  از برجسته ترین افراد از لحاظ علمی و سیاسی در استان هستید شكی نیست. اما شما اگر یادتان باشد وقتی كلید تدبیر را در استان گرفتید، وعده هایی دادید. برای تك تك شهروندان شهرهای این استان… اگر بگوییم گرمی شهری محروم از كم ترین امكانات رفاهی است، چیزی جز حقیقت نگفته ایم. چرا باید میان شهرها تفاوت قایل شوید. اما انگار یادم نبود كه این شهر حال و روز مناسبی ندارد و نمی تواند پذیرای وزیر یا سایر مقامات رده بالا باشد…

مردم این شهر چه گناهی كردند كه باید از كمبود امكانات شهرشان همیشه گله مند باشند. چه اشكالی دارد وزرای كشور عزیزمان را تك تك به این شهر بیاورید تا مصداق كامل فرموده رهبر معظم انقلاب «اگر میخواهید محرومیت را از نزدیك لمس كنید به گرمی بیایید» از نزدیك محرومیت را لمس كنند. چه اشكالی دارد برای اشتغال جوانان این شهر گامی استوار بردارید. از شما به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان انتظار داریم. از دولت تدبیر و امید انتظار داریم در كنار توسعه سایر شهرها نیم نگاهی هم به حال روز این شهر غریب و محروم دشت مغان نیز داشته باشید. به عنوان نمونه الحاق شهرهای مغان به منطقه آزاد تجاری ارس می تواند این شهر را از ركود سنگین اقتصادی رفاهی برهاند.

به صورت گذرا به برخی از امكانات اساسی كه شهروندان هر شهر و دیاری به آن نیاز دارند اشاره می كنم. البته شما بهتر و بیشتر از ما بر موضوعات مطرحه واقف هستید. ابتدا باید بررسی شود منظور از امكانات چیست؟

* معابر مناسب و درخور برای سهولت عبور و مرور شهروندان : گرمی ندارد

* مبلمان مناسب و چهره زیبای شهری : گرمی ندارد

* فضای سبز مناسب برای پذیرایی از میهمانان و سیاحت اهالی : گرمی ندارد

* اماكن تفریحی در حد ابتدایی برای رفاه حال جوانان و كودكان شهر : گرمی ندارد

* اماكن فرهنگی مختلف برای پر كردن اوقات فراغت جوانان : گرمی ندارد

* اماكن ورزشی استاندارد و مجهز برای ورزشكاران : گرمی ندارد

* كارخانه و مجتمع های تولیدی بزرگ برای اشتغال حداكثری جوانان شهر : گرمی ندارد

و ده ها مطالب مختلف كه نبود هر یك از اینها داغی بر دل اهالی این شهر گذاشته است. داغی كه با مهاجرت از این شهر برای بسیاری التیام و برای آنان كه هنوز هم خاك خیابان های این شهر را می خورند، با وعده های رنگین تلختر می شود. دكتر خدابخش عزیز؛ من به عنوان یك شهروند اهل گرمی از شما انتظار دارم. نمیدانم كه آیا این نامه ها به دست شما می رسد یا خیر اما عاجزانه تقاضا دارم اگر از اوضاع آشفته مردم این شهر باخبر شدید، نیم نگاهی هم به گرمی بكنید.

و من الله توفیق…

* علی قاسمیان (نویسنده و روزنامه نگار)




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش