گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
تودیع و معارفه در ثبت اسناد و املاك و منابع طبیعی و آبخیزداری گرمی مغان

تودیع و معارفه در ثبت اسناد و املاك و منابع طبیعی و آبخیزداری گرمی مغان

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

طی حكمی از سوی اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل نجاتعلی دشتی به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرمی منصوب شد .به گزارش ایرنا در حكم سرپرستی وی با اشاره به سابقه خدمت و فعالیت نامبرده در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرمی بر جدیت در صیانت از منابع ملی و مقابله با متصرفان و متجاوزان مراتع ملی تاكید شده است .نجاتعلی دشتی از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس بوده و سالها به عنوان دبیر كمیسیون ماده واحده در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرمی خدمت كرده است. پیشتر ربعلی جهانی ریاست این اداره را برعهده داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرمی مغان حجه الاسلام موسوی اصل نماینده مردم مغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح كادستر و تصویب آن در مجلس،اجرای این طرح را مانعی برای سوء استفاده ها و زمین خواری دانست و اجرای طرح كاداستر را داشتن سیستم جامع اطلاعاتی برشمر وگفت:شفافیت اطلاعات  از ملزومات اصلی برنامه‌ریزی اصولی و كارآمد در بخش‌های مختلف به شمار می‌آید.
مدیركل ثبت اسناد واملاك استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح كاداستر در استان از تدوین نظام جامع اطلاعاتی برای مقابله با سواستفاده و جعل اسناد مالكیت خبر داد.شهام دهقانی در جلسه معارفه رئیس اداره ثبت اسنادواملاك گرمی گفت: با اجرای كاداستر٬ محدوده ۲۵ شهر استان تعیین و از سواستفاده های غیرقانونی و جعل اسناد جلوگیری می شود. وی افزود: با تحول در نظام آرشیو ثبت اطلاعات اسناد و املاك٬ نظام جامع آرشیو مدرن تدوین شده و امید می رود با همكاری فرمانداران و بخشداران نسبت به ثبت مالكیت تمام اراضی ملی استان اقدام شود. محمودعلایی فرماندار گرمی نیز از اجرای طرح كاداستر در ۱۰۲ هكتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد و  بر ثبت مالكیت اراضی ملی گرمی تاكید كرد. در پایان این جلسه داوود احدی به عنوان رئیس اداره ثبت اسناد و املاك گرمی مغان معرفی و از مسوول قبلی قدردانی شد.




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش