گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
دهه فجر زمان افتتاح فاز اول شهرك تفریحی گیلارلوی گرمی مغان

دهه فجر زمان افتتاح فاز اول شهرك تفریحی گیلارلوی گرمی مغان

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

اردبیل - ایرنا - مجری شهرك تفریحی توریستی گیلارلوی گرمی از افتتاح فاز اول این طرح در دهه فجر امسال خبر داد.


فراهم شوقی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: فاز اول این پروژه شامل رستورانی با بیش از یك هزار مترمربع زیربنا و بخشی از شهربازی گیلارلو در حال احداث است. وی گفت: شهرك تفریحی توریستی گیلارلو شامل شهربازی ، كافی شاپ ، آلاچیق ، هتل با 20 سوئیت ، تالار پذیرایی با ظرفیت 10 هزار نفر ، آب نما ، پاركینگ و پیست های دوچرخه سواری و پیاده روی خواهد بود و هزینه اجرای كامل آن 100 میلیارد ریال برآورد شده است. وی اظهار كرد: این پروژه زمینه اشتغال 70 نفر را فراهم خواهد كرد.

این سرمایه گذار بخش خصوصی كه احداث چند شهرك توریستی ، هتل و مجتمع مسكونی تجاری در استان های تهران و مازندران را در كارنامه كاری خود دارد باقدردانی از همكاری فرماندار گرمی زمان تقریبی بهره برداری كامل از شهركتفریحی توریستی گیلارلو را پایان سال آینده اعلام كرد.

بسیاری از گردشگران و علاقمندان منطقه گردشگری گیلارلوی گرمی در بازدید از پروژه شهرك تفریحی این دریاچه ، مانع تراشی برخی دستگاه های اداری برای مجری این پروژه را جفایی در حق گرمی دانسته و خواستار تلاش و همكاری مسوولان استانی و منطقه ای با سرمایه گذار این پروژه شده اند.

دریاچه گیلارلوی گرمی در ضلع شمالی بخش مركزی شهر گرمی در دولت نهم به عنوان منطقه نمونه گردشگری تصویب و در چند مرحله تخصیص اعتبار و احداث اماكن اقامتی و فضای سبز ، مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت.



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش