گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
پیام استاندار به مردم گرمی مغان: امکان قرار دادن تمام استان در محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی وجود نخواهد داشت

پیام استاندار به مردم گرمی مغان: امکان قرار دادن تمام استان در محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی وجود نخواهد داشت

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
به نظر می رسدنگرانی های برومند نماینده مردم شریف پارس آباد و بیله سوار مغان در خصوص تاخیر در توسعه منطقه آزاد تجاری مغان به حق است. ایجاد منطقه آزاد تجاری مستقل اردبیل تنها تاخیر در ایجاد منطقه ای است که سود آن به مردم گرمی مغان نیز می رسید. حداقل نتیجه ایجاد منطقه آزاد تجاری بیله سوار می توانست بزرگراه شدن مسیر گرمی مغان - اردبیل باشد.  افسوس که با جوسازی نامناسب و برداشت های غلط از صحبت های یکدیگر کل منطقه ضرر و زیان را احساس خواهد کرد. مستقل شدن منطقه آزاد تجاری استان اردبیل به معنای منطقه آزاد شدن کل استان نیست و نخواهد بود و این مساله ایست که خیلی ها به علت هزینه های بالایی که این واقعیت برای آنها دارد نمی خواهند قبول کنند و در مورد مساله فرافکنی می کنند. 

استاندار اردبیل گفت: اهمیت ایجاد منطقه آزادتجاری صنعتی مستقل اردبیل کمتر از استان شدن آن نیست. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل ، مجید خدابخش روز پنج شنبه با حضور در یادواره شهدای سه ماهه چهارم شهرستان گرمی مغان در مسجد جامع این شهر با اشاره به تصویب مرحله اول ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی استان خواستار تلاش و همدلی نمایندگان استان برای تصویب قطعی و نهایی آن در مجلس شورای اسلامی شد.

وی گفت: هر چند امکان قرار دادن تمام استان در محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی وجود نخواهد داشت اما کل استان از مواهب و ثمرات آن بهره مند خواهد شد. 
خدابخش اظهار کرد: تمام دستاوردهای نظام و دولت به برکت خون شهدا و پایداری خانواده های شاهد و ایثارگر حاصل شده است.

وی با ادای احترام به شهدای گرمی مغان مسوولان را به استقبال از سرمایه گذاران و کارآفرینان فراخواند و افزود: با کارآفرینی و رفع بیکاری باید در خدمت جوانان و مردم استان باشیم.

استاندار اردبیل قهرمان نیکجو سرمایه گذار کارخانه شیرآلات بهداشتی صنعتی قهرمان و فراهم شوقی سرمایه گذار منطقه گردشگری گیلارلوی گرمی را شایسته تقدیر دانست و گفت: لازم است زندگی چنین قهرمانان کارآفرین به صورت فیلم ، سریال یا کتاب منتشر شود.

مداحی و شعرخوانی در رثای شهدای گرمی مغان از بخش های متنوع این یادواره بود و در پایان با حضور استاندار اردبیل از عناوین پروژه های قابل افتتاح در گرمی مغان پرده برداری شد.
http://www.ostan-ar.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=139&newsview=14563




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش