گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
سفر قریب‌الوقوع معاون اول رئیس جمهور به اردبیل / لایحه منطقه آزاد اردبیل به مجلس رفت

سفر قریب‌الوقوع معاون اول رئیس جمهور به اردبیل / لایحه منطقه آزاد اردبیل به مجلس رفت

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
به نظر می رسد تکلیف منطقه آزاد در سال بعد مشخص خواهد شد. باید منتظر نشست و بازی سیاسیون استان را مشاهده کرد. امید است شهرستان مغان سهم خود را به صورت عادلانه دریافت کند. گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. 

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این سفر قرار است بهار سال آینده و با هدف کلنگ‌زنی و افتتاح برخی از پروژه‌ها و طر‌ح‌های اجرایی دولت و بخش خصوصی در استان اردبیل انجام شود.

وی افزود: در این سفر قرار است آیین کلنگ‌زنی منطقه ویژه اقتصادی نمین به انجام رسیده و فاز جدیدی از کارخانه بزرگ ام‌،دی‌،اف نمین به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهور سفری را به منطقه مغان انجام داده و از پروژه عظیم توسعه آب و خاک خدا‌آفرین بازدید خواهند کرد.

پیرموذن تصریح کرد: به همراه استاندار اردبیل و جمعی از نمایندگان با مسئولان دولتی رایزنی‌های لازم انجام شده و لایحه ایجاد منطقه مستقل آزاد تجاری گردشگری استان اردبیل به مجلس ارسال شد تا مقدمات تصویب آن فراهم آید.

وی گفت: سال آینده تلاش خواهیم کرد تا در سه ماه اول بحث تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری و گردشگری استان اردبیل را در مجلس با همراهی سایر نمایندگان انجام داده و هدیه‌ای به مردم این استان داده باشیم.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: تصویب سه منطقه آزاد جدید در سه استان کشور در اولویت مجلس است و تلاشمان بر این است تا بتوانیم یک زمینه‌سازی خوب و مفید برای توسعه و رونق اقتصادی استان را شاهد باشیم.

منبع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931226000165




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش