گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
استاندار اردبیل از طرحهای اقتصادی و كشاورزی گرمی مغان بازدید كرد

استاندار اردبیل از طرحهای اقتصادی و كشاورزی گرمی مغان بازدید كرد

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

استاندار اردبیل از طرحهای اقتصادی و كشاورزی گرمی مغان بازدید كرد

استاندار اردبیل در اولین سفر به گرمی مغان از چندین پروژه نیمه‌تمام و طرح‌های كشاورزی این شهرستان بازدید كرد.

وی با حضور در شهرستان گرمی مغان از شیرآلات قهرمان ، استخر ژیوممبران روستای قهرمانلو ، باغات مظفری و سیدی ، مجتمع گلخانه ای آنقوتلار بازدید  واز  وضعیت پروژه ها و مجموعه اقدامات مسؤلین در گرمی مغان آگاهی یافت.

حجت الاسلام موسوی نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان هم از پی گیری انتقال حقابه قزل اوزن به استان اردبیل توسط مجمع نمایندگان استان خبر داد و افزود: امید می رود با انتقال حقابه قزل اوزن به استان یك حركت رو به جلو را در بهره‌برداری صحیح و درست از منابع آبی ارزشمند شاهد و ناظر باشیم.

وی همچنین از پیگیری موضوع اختلال درساعتهای پروازهای داخلی فرودگاه اردبیل توسط مجمع نمایندگان استان خبر داد و افزود: موضوع تاخیردر  ساعتهای پروازهای داخلی در فرودگاه اردبیل در هفته های اخیر موجب نارضایتی مسافران شده بود كه این بی نظمی ها در پرواز به مسئولان مربوطه متذكر شد تا از وقوع  تكرار چنین  بی نظمیهایی جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، مصطفی افضلی‌ فرد، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در دیدار مردمی خود با اشاره به اینكه حق‌ آبه 260 میلیون مترمكعبی استان اردبیل از قزل‌ اوزن قطعی شده و تلاش بر این است تا این رقم به استان اردبیل انتقال یابد، خاطرنشان كرد:‌ از این 260 میلیون مترمكعب حق‌آبه استان 60 میلیون مترمكعب برای تأمین آب شرب و 200 میلیون مترمكعب نیز صرف پروژه‌های صنعتی و بخش كشاورزی می‌شود.

در این سفر همچنین اجرای طرح هادی روستای بیلداشی بخش مركزی گرمی مغان با حضور استاندار و رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل كلنگ‌زنی شد.

احمد حاج‌علیزاده در جریان كلنگ‌زنی اجرای طرح هادی روستای بیلداشی بخش مركزی گرمی مغان اظهار كرد: در دهه بنیاد مسكن امسال 400 واحد مسكونی خود مالك با پرداخت بیش از 200 میلیارد ریال تسهیلات و 120 مسكن روستایی با پرداخت 16 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات در استان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینكه تاكنون 87 هزار جلد سند مالكیت روستایی در استان صادر شده است، افزود: در سال گذشته دو هزار جلد سند مالكیت روستایی صادر شده بود و تعداد یك هزار و 55 جلد در طول دهه بنیاد مسكن امسال تحویل داده شد.

این مسئول با تشریح اینكه نقشه طرح هادی این روستا تهیه شده است، گفت: این طرح با 800 میلیون ریال اعتبار در طول سه ماه آینده اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل در این سفر یكروزه به همراه سرهنگ مختاری فر فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده ارتش جمهوری اسلامی اردبیل ، نماینده  مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی ُسرپرست اداره كل بنیاد شهید و امو ایثارگران استان  و سایر مسئولان بمناسبت روز ارتش از خانواده های شهدای ارتش ُالهوردیزاده و شهید جاوید الاثر نخستین دیدار و با نثار فاتحه به روح این شهیدان با  اهدای لوح سپاس از والدین شهدا تجلیل كرد.

لینك خبر




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش