گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
رئیس مجمع نمایندگان استان؛ ترافیک تغییر 7 مدیر در استان اردبیل

رئیس مجمع نمایندگان استان؛ ترافیک تغییر 7 مدیر در استان اردبیل

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از ترافیک تغییر مدیران استان اردبیل در روزهای آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: ترافیک تغییر 7 مدیر در اردبیل / مدیران دولت قبلی به خط شدند


حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با پیشنهاد استاندار اردبیل و موافقت مجمع قرار است به تدریج تغییر مدیران انجام شود که تعدادی از این تغییرات مربوط به مدیران دولت تدبیر و امید بوده که در کمتر از دو سال قرار است جای خود را به مدیران جدید بدهند.

وی افزود: به زودی مدیران جدید بهزیستی، شرکت برق، بنیاد شهید، تأمین اجتماعی، مدیریت درمان، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی به انجام برسد که روی گزینه‌ها بحث و بررسی‌ها انجام شده و استاندار نظر نهایی خود را برای تغییر این مدیران اعلام می‌کند.

برومند یادآور شد: به هیچ‌وجه در این زمینه خودسرانه تصمیم‌گیری صورت نگرفته و با همفکری مجمع و پیشنهاد استاندار اردبیل قرار است مدیران جدید به تدریج معارفه شده و بخشی از مدیران سابق جای خود را به مدیران توانمند پرتلاش بدهند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی ضرورت تعامل بیشتر و بهتر با استاندار اردبیل و مدیران استانی را در دوره جدید مسئولیت مجمع یادآور شد و گفت: تلاش ما بر این خواهد بود تا تعاملی بهتر برقرار کنیم تا در انجام مأموریت‌ها بتوانیم به وظیفه قانونی خود عمل کنیم.




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش