گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
استاندار: به زودی سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان آغاز می شود

استاندار: به زودی سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان آغاز می شود

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

استاندار اردبیل از سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی برای توسعه استان خبرداده است. سهم شهرستان مغان از این میزان چند درصد خواهد بود؟

استاندار اردبیل گفت : عملیات اجرایی سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی تا دو ماه آینده در اقصی نقاط استان آغاز می شود. به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری اردبیل ، مجید خدابخش كه دقایقی پیش در جلسه معارفه فرماندار جدید شهرستان پارس آباد سخن می گفت با اشاره به رای زنی ها و بسترسازی های انجام یافته برای این امر افزود : امیدواریم با تحقق این مهم ، گامی بلند در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر كمك به اشتغال زایی و رونق تولید داخلی برداشته شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این كه دولت تدبیر و امید ، توسعه زیرساخت های مورد نیاز برای فعالیت سرمایه گذاران ذی صلاح بخش خصوصی را از وظایف اصلی خود می داند خاطر نشان كرد : امیدواریم با عزم ملی و مدیریت جهادی دستگاه های دخیل و به ویژه هم دلی بیش تر بانك ها در پرداخت تسهیلات به كارآفرینان واقعی ، بركات رویكرد حمایتی دولت از صنعتگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی ، در كم ترین زمان ممكن در استان اردبیل نیز جلوه گر شود.

خدابخش در قسمت دیگری از سخنان خود ، قابلیت های متعدد موجود در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و ادامه داد : این منطقه از جمله مستعد ترین مناطق استان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

استاندار اردبیل هم چنین به نقش اساسی زیرساخت هایی مانند راه آهن در رونق اقتصادی استان اشاره كرد و گفت : برای این پروژه بسیار بزرگ تا كنون حدود 300 میلیارد تومان هزینه شده لیكن برای اتمام و به بهره برداری رساندن آن حدود 3000 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

او اعلام كرد : در قالب  فاینانس ، كشور چین 1000 میلیارد تومان از رقم یادشده را تامین و سرمایه گذاری می كند.

در پایان این جلسه از خدمات ولی كریمی فرماندار سابق پارس آباد قدردانی و ایرج بیگدلو به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد. n
http://ostan-ar.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=139&newsview=11184



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش