گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
آبان 1391 | گرمی نیوز

جلسه معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان مغان (گرمی)

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

طبق اطلاع رسیده ساعت13 امروز جلسه معارفه رئیس آموزش و پرورش برگزار می شود و آقای كامرانی رئیس جدید آموزش و پرورش  كار خود را شروع خواهد كرد.جناب رستمی قبل از آقای كامرانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان مغان (گرمی) بودند.


دو مطلب از سایت آزادلو

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:


بومی شدن مسئولان گرمی نوید بخش توسعه این شهرستان است
صورتعلی میكائیلی از مسئولان باسابقه گرمی و موسس  دانشگاه جامع علمی و كاربردی این شهرستان در جلسه شورای اداری گرمی گفت:انتخاب فرماندار گرمی از این شهرستان برای نخستین بار و همچنین بومی بودن نماینده مجلس و امام جمعه گرمی٬ نوید بخش توسعه و عمران این منطقه است.آقای میكائیلی چهره شهر گرمی را در مقایسه با سایر شهرهای استان٬ تاسف بار معرفی كرد و گفت:انتظار می رود همدلی و همكاری مسئولان این شهرستان،سیمای این شهر را تغییر داده و به روند توسعه و عمران این شهرستان سرعت ببخشد.
ادامه مطلب از سایت آزادلو

افتخار آذربایجان غمگین در میان زلزله زدگان

سرمای سوزناك قره داغ

ادامه مطلب در سایت آزادلو



شرح زندگی و فعالیت معلمان سرشناس و فعال در منطقه مغان؛ فرامــــرز ندائی / سید محمد ابراهیمی

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

شناساندن مشاهیر مرتبط با آموزش و پرورش مغان با قلم توانای جناب ابراهیمی در حال اتمام است. با این پست تنها معرفی دوتن از معلمان سرشناس منطقه باقی می‌ماند كه امید است فرصت انتشار آنها را در گرمی نیوز داشته باشیم.

فرامز ندایی:

آقای فرامرز ندایی فرزند مرحمت به سال4/9/1319 در روستای تولون دیده به جهان گشوده و پس ازفارغ التحصیل شدن از دانشسرای مقدماتی پسران تبریز در خرداد ماه 1339ازاول مهرماه همین سال به استخدام اداره فرهنگ درمی آید و در مدرسه آذراینــــی مشغول بكار می شود. ایشان بعد از این تا سال 1354(آبانماه) در مدارس روستای اوماستان، حمزه خانلو، خاقانی تولون و مدارس خواجه نصیر و راهنمایی استاد شهـــــریار گئرمی مغان درپستهای مدیریت و معلمی فعالیت می نماید و از تاریخ مذكور به اداره منتقل شده و در پست متصدی آمــــــوزش وامتحانات اداره فعالیت می نماید. سرانجام آقای ندایی پس ازعمری تلاش فرهنگی در اول مهر ماه سال1373 بازنشسته می شود .


مناظر زیبای شهر گرمی مغان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

سالام دوست‌لار. بیلیرم موحررم آیی‌دیر و هامینیز بو حوزونلو آیدا ایمام حوسئین (ع) یاسیندا ماتملی‌سیز. بونا باخمایاراق ملانصرالدین وبلاگیندا یاییلان یازی‌نی بوردا یایاجاغام و اومود ائدیرم بوندان هانسیسا یانلیش دوشونجه باشا دوشولمه‌یه‌جك.

......

 عكس سوم: و این عكس نیز از جوب رو به رو گرفته شده است... جالب است كه گرمی تنها شهری است كه علاوه بر كوچه های بن بست، جوب های بن بست نیز دارد. و این از ابتكارات جالب توجه در این شهر است...

امیدواریم مسئولین قدر فرصت به دست آمده را بدانند و بیشترین استفاده را برای جذب گردشگر از آن ها بكنند.




آرديني اوخو -ادامه مطلب

رانش زمین در شهر گرمی مغان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

گرمی سسی: 

براثر بارش زیاد اران و همچنین برداشت غیراصولی از معدن سنگ، صبحگاه روز گذشته همشهریان محله موجره شاهد رانش قسمتی از تپه كوهفل به طرف رودخانه این محله شدند.

خوشبختانه این حادثه تلفاتی در بر نداشت.ولی جا دارد مسئو لان برای پیشگیری از هر گونه اتفاق ناخرسند اقدامات لازمه را انجام دهند.



به عشق امام حسین ع این كار را انجام میدهم

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

آینه: یكی از شیفتگان امام حسین ع بانصب داربست و آذین بندی در مركز شهر گرمی٬ جلوه ی دیگری به این شهر مذهبی بخشید.

آبعلی طلایی كه متولد گرمی و ساكن كرج می باشد در پاسخ به انگیزه اش از این كار هنری گفت:با این كار٬ عشق و علاقه خودم را به امام حسین ع ابراز می كنم و بخاطر نیتی كه دارم نمی خواهم در این خصوص مطلبی در روزنامه ای نوشته شود.

 این مرد طلایی ادامه داد:با هماهنگی فرمانداری و شهرداری گرمی و با هزینه و امكانات خودم این كار را انجام میدهم.

 وی اضافه كرد:برای نصب داربست و پارچه نوشته های ماه محرم٬ از هیچ اداره و كسی كمك نگرفته ام و با  یاری چند تن از دوستان و نزدیكانم این كار را انجام می دهم تا چهره مذهبی زادگاهم در نظر مسافران و عابران بیشتر جلوه گر شود.



حسینه یئرلر آغلار گؤیلر آغلار

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

حسینه یئرلر آغلار گؤیلر آغلار// بتول و مصطفی پیغمبر آغلار

حسینین نوحه سین دلریش یازاندا //مسلمان سهل دیر كی كافر آغلار





سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش