گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
دى 1392 | گرمی نیوز

دكترمحمدباقر بهشتی به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری اردبیل منصوب شد

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
در جلسه شورای اداری استان اردبیل سرپرستان معاونت‌های سیاسی و امنیتی، برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیز مدیركل دفتر امور بانوان و خانواده را معارفه شدند.
در این جلسه آقای دكترمحمد باقر بهشتی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری معرفی و شوع بكار نمود آقای دكتر بهشتی از اساتید دانشگاه تبریز است كه سابقه ریاست سازمان برنامه و بودجه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، معاونت اداری مالی دانشگاه تبریز، مشاور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و یك دوره عضویت در شورای اسلامی شهر تبریز را در كارنامه خود دارد. وی متولد شهر گرمی است.
گرمی نیوز هم ضمن تبریك این انتصاب به جناب آقای دكتر محمد باقر بهشتی امیدوار است كه حضور ایشان موجب توسعه و آبادانی استان اردبیل و بویژه شهرستان محروم گرمی مغان گردد.

آرديني اوخو -ادامه مطلب

شارعی از مدیران موفق و پركار شهرستان گرمی مغان گفت:گرمی مغان در جذب اعتبارات توسعه كشاورزی رتبه چهارم استانی را دارد

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

گرمی - ایرنا - مدیر جهاد كشاورزی گرمی مغان گفت: این شهرستان از نظر عملكرد جذب تسهیلات توسعه كشاورزی رتبه چهارم استانی را دارد.


نورالدین شارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سال گذشته تا مهرماه امسال از 652 طرح معرفی شده به كارگروه توسعه كشاورزی گرمی 361 طرح مصوب شده است.

وی گفت: تمام طرح های مصوب منجر به عقد قرارداد بانكی شده و به 354 طرح تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: علاوه بر موارد فوق 13 پرونده با سه میلیارد و یكصد میلیون ریال تسهیلات كلی از محل بودجه سال 90 با 28 نفر اشتغال زایی با بانك سپه عقد قرارداد شده و در مرحله پرداخت قرار دارد.

وی نقش كارگروه توسعه كشاورزی در تصویب و پشتیبانی طرح های توجیه دار را مهم دانست و افزود: نگاه كارشناسانه به اجرای طرح ها و هزینه صحیح تسهیلات بانكی در رونق كشاورزی موثر خواهد بود.
منبع خبر


باز هم با گروه كوهنوردی آزنا،اینبار آزنا در آزنا

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
برای دیدن عكسهای زیبای گروه كوهنوردی آزنا كلیك كنید.


جوابیه ای به توهین نشریه مهرنامه نسبت به توركها

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
گرمی نیوز

ای آذربایجان لایموت! سرت را بلند دار و زنده و پابنده باش  "شیخ محمد خیابانی"
در شماره 31 نشریه ای بنام «مهرنامه» مطالبی تحت عنوان «درامتناع تورانشهری» بقلم شخصی بنام مصطفی نصیری كه گویا پژوهشگر علوم سیاسی است بچاپ رسیده كه سرتاسر نوشته حاوی توهین و اهانت به ملت تورك آذربایجان می باشد.
از جمله در قسمتی از این نوشته می خوانیم؛ «ترك در فرهنگ ایرانی كه در ادبیات ما نیز ریشه دوانده است، بعنوان یك قوم غیر ایرانی «خون ریز» و «یغماگر» مورد توبیخ و تقبیح قرار گرفته است».
برای خواندن بعضی از قسمتهای این مقاله توهین آمیز و نیز خواندن جوابیه یك هموطن كه گویا به بسیاری از نشریات و سایتهای مرتبط دیگر هم این جوابیه را ارسال كرده ولی تابحال در هیچ یك درج نشده ادامه مطلب را بخوانید.

آرديني اوخو -ادامه مطلب

موغانین آزنا داغچیلاری گنجه داغیندا

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
موغانین آزنا داغچیلار گروهی كئچن جمعه گوزل بیر هاوادا گنجه داغیندا اولوبلار.
گوزل شكیللری گورمك اوچون كلیك ائدین.


آقای قادر دهقان رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گرمی مغان شد

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
در جلسه ای با حضور فرماندار گرمی مغان رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری این شهرستان معرفی شد. به گزارش ایرنا در این جلسه محمودعلایی فرماندار مغان با اشاره به تدین مردم این شهرستان، بر توسعه اماكن متبركه گرمی تاكید كرد.وی از تخصیص پنج میلیارد ریال اعتبار برای تكمیل بقعه امام زاده برزند گرمی مغان خبر داد و تلاش برای توسعه این مكان متبرك را خواستار شد. وی همچنین با برشمردن قابلیت های گردشگری گرمی، ضرورت احیا و توسعه صنعت گردشگری را در این شهرستان مرزی خاطرنشان شد.
در پایان این جلسه قادر دهقان به عنوان رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گرمی منصوب و معرفی شد.پیشتر صمد رحیمی مسوول این اداره بود.
قادر دهقان، معاونت فرمانداری،بخشداری مركزی گرمی و دبیری را در سوابق اداری خود دارد.
گرمی نیوز ضمن تبریك به آقای دهقان امیدوار است كه با مدیریت جدید، این اداره بتواند در جهت معرفی پتانسیلهای بخش گردشگری گرمی مغان و نهایتا توسعه منطقه گامهای اساسی بردارد.


مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل منصوب شد

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

 آئین تودیع و معارفه  مدیران كل جدید و سابق آموزش و پرورش استان اردبیل ، امروز سه سنبه ساعت ۹ صبح در محل سالن ولایت اردبیل با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و همچنین نماینده وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.

در این مراسم از خدمات احمد محمودزاده  تقدیر و تشكر شده و دكتر صابر سپهری به عنوان مدیر كل جدید آموزش و پرورش استان اردبیل معرفی می شود.

دكتر صابر سپهری كه در سال تحصیلی ۹۰-۸۹ به عنوان معلم نمونه كشوری انتخاب شد پزشك معتمد فرهنگیان بوده و سابقه خدمت در درمانگاه فرهنگیان را دارد. وی همچنین دبیر دبیرستان و مدرسی دانشگاه را نیز در كارنامه خود دارد.



آزنای سفیدپوش میزبان گروه كوهنوردی آزنا

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

در صبح آخرین جمعه پاییز ، یك روز مانده به چیله گئجه سی (شب یلدا) هفت نفر از همنوردان گروه در سوز سرمای جان سوز كه تا مغز استخوان آدمی نفوذ میكرد برای رهایی از غم های جانكاه و بی پایان روزمرگی به قصد صعود بر پهنه كوهستان اطراف شهرمان (قله آزنا)به بیرون زدیم.

با قدمهای آهسته و پیوسته و با احتیاط و با غلبه بر نقابهای برفی نسبتا مرتفع كه سطح رویین آن یخ بسته بود با گذر ار دره ها و سطح شیب دار نسبتا تند و تیز كم كم ارتفاع گرفتیم. آزنا لباس سفید زیبای عروسی به تن كرده و طنازی می كند وچشم انداز خیره كننده ای داشت. بارش سنگین برف چند روز اخیر سرتاسر كوهستانهای اطراف منطقه را سفید پوش كرده وچشم انداز بی بدیلی را خلق كرده بود

زمانی كه برفراز قله قرار میگیریم غرق شور وهیجان می شویم با برف و كوه دل یكدله میكنیم و به یاد دوران بچگی برف بازی میكنیم و با یك روز دلخوشی یك روز از فلك می دزدیم.


همنوردان شركت كننده:

ایوب وطن پور،حسین فیضی،علی محمد خلفی،جبرئیل عیوضی،سید محمد ابراهیمی ولی علی نژاد    

جهت دیدن تصاویر كلیك كنید




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش