گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
انتقاد حجت الاسلام والمسلمین صفری از عملكرد شورای شهر و شهرداری شهر گرمی مغان

انتقاد حجت الاسلام والمسلمین صفری از عملكرد شورای شهر و شهرداری شهر گرمی مغان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

عملكرد ضعیف اعضای شورای اسلامی و مسولان شهرداری در چند سال اخیر موجی از عقب‌ماندگی و نارضایتی را باعث شده است. تخلفات آشكار در مسائل مالی، عدم توان مالی برای پرداخت حقوق كارگران، وضعیت خراب آسفالت معابر از مهمترین مواردی است كه كارنامه‌ای سیاه را برای اعضای شورای شهر و شهرداری شهر گرمی مغان ورق زده است. موضوعی كه باعث واكنش امام جمعه شهر نیز شده است.
قبل از پرداختن به انتقاد حجت الاسلام و المسلمین صفری لازم است تا از پی‌گیری‌های مسولانه وبلاگ‌های منطقه برای مسائل به وجود آمده توسط مسولین شهر تقدیر و تشكر شود.


امام جمعه گرمی گفت:دشمنی آمریكا با ایران اسلامی نه بخاطر فعالیت صلح آمیز هسته ای بلكه بخاطر اقتدار وعظمت این كشور است.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین صفری در خطبه های نماز جمعه گرمی با بیان این مطلب افزود:ملت ما همواره با تحریم های دشمنان روبرو بوده اند و ترفند تحریم، هرگز نمی تواند در ایمان و اراده ملتی پویا و آگاه، رخنه ایجاد نماید.
خطیب جمعه گرمی در بخش دیگر سخنانش به وجود بیش از 400 میلیون تومان اعتبار عمرانی در حساب شهرداری گرمی اشاره كرد و گفت:در حالیكه فرصت جذب این اعتبار تا پایان تیرماه می باشد اختلاف نظر بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گرمی بر سر نحوه هزینه كرد آن و انتخاب پیمانكار، به ضرر مردم شهر است.
وی واگذاری كارخانه آسفالت شهرداری را به بخش خصوصی با شرایط پرداخت 20 درصد سود كاركرد به حساب شهرداری و 80 درصد سود به بخش خصوصی، صحیح ندانست و افزود:این درحالیست كه كارگران شهرداری گرمی از اول سالجاری تاكنون حقوق دریافت نكرده اند و شرمنده خانواده خود هستند.
وی در ادامه سخنانش هفته مساجد را گرامی داشت و بر استفاده بیشتر از ظرفیت معنوی مساجد در امور مذهبی و فرهنگی تاكید نمود.

http://aieneh.blogfa.com/post-1681.aspx



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش