گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
نبود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی معضل‌آفرین شده است

نبود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی معضل‌آفرین شده است

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:
نبود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی معضل‌آفرین شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و كشاورزی اردبیل نبود سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی را معضل مهم این واحدها در استان اردبیل اعلام كرد.

خبرگزاری فارس: نبود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی معضل‌آفرین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و كشاورزی اردبیل، حسین پیرمؤذن در دیدار با امام جمعه اردبیل به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی كارگر اظهار داشت: سال‌جاری كه از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی‌، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است یك فرصت استثنایی برای حمایت از تولید ملی و توسعه اقتصادی است.

وی تصریح كرد: همگان باید با بسیج تمام امكانات و دوراندیشی و برنامه‌ریزی‌های علمی و قابل اجرا برای تحقق نظر رهبر معظم انقلاب تلاش كنیم و در این میان انتظار داریم كه دولت حمایت‌های خود را از بخش خصوصی و تلاشگران عرصه تولید و كارآفرینان كشور افزایش دهد.

پیرمؤذن تشكیل كارگروه تولید ملی‌، حمایت از كار و سرمایه ایرانی در استان اردبیل را ضروری ذكر كرد و افزود: بیش از یك ماه از سال‌جاری سپری می‌شود و در ارتباط با تشكیل این كارگروه باید تلاش و جدیت بیشتری به خرج داده شود.

این مسئول اجرا نشدن معافیت‌های مالیاتی 10 ساله مندرج در قانون در زمینه شهرك‌های صنعتی در مورد شهرك صنعتی دو اردبیل، اجرا نشدن مصوبات كمیته تسهیل در استان اردبیل و ماده 28 قانون بودجه سال 90 كشور در مورد بخشودگی جرایم و تقسیط پنج ساله وام‌های معوقه واحدهای تولیدی‌، فرآیند حاصل از نوسانات ارزی‌، نبود سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی‌، مشكلات تأمین مواد اولیه و ماشین‌آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی را از جمله مشكلات موجود در زمینه تولید در استان اردبیل ذكر نمود و خواستار توجه جدی به حل آنها شد.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با اشاره به قرار داشتن كشور در تحریم‌ها ادامه داد: در جبهه اقتصادی برای بی‌اثر كردن تحریم‌ها‌، همگان جهاد‌گونه تلاش می‌كنیم و در این راه همراهی بیش از پیش دولت با بخش خصوصی برای افزایش تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی به تحقق اهداف عالیه ایران اسلامی در این زمینه كمك می‌كند.

وی همچنین یكی از راه‌ها برای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیكاری را حمایت از واحدهای تولیــــدی و توسعه سرمایه‌گذاری ذكر نمود

انتهای پیام/‌ش20


http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910212001474




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش