گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز

سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
شهردار تبریز خبر داد
سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز در نشست مشترك با شهردار اردبیل گفت: سالانه 2 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف شهری در شهر تبریز سرمایه‌گذاری می‌شود.

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا نوین صبح امروز در نشست مشترك با شهردار اردبیل اظهار داشت: ما با راه‌اندازی معاونت سرمایه‌گذاری در شهرداری تبریز از چند سال پیش فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز كردیم به طوری كه در یك تجربه موفق قادر هستیم در سطح خدمات‌رسانی، اجرای مبلمان شهری، احداث ایستگاه‌های قطار شهری و توسعه مراكز تجاری از این ظرفیت استفاده كنیم.

وی خاطرنشان كرد: ما از پنج سال پیش آیین‌نامه‌های مربوط به جذب سرمایه‌گذاران را انجام دادیم در حالی كه وزیر كشور اخیرا با بهره‌گیری از نظام‌نامه مدون سرمایه‌گذاری آیین‌نامه‌های مربوط به این حوزه را به شهرداری‌های سراسر كشور ابلاغ كرده در حالی كه ما در این فاز سال‌هاست پیشرو بوده و كارهای زیر‌بنایی خوبی را انجام داده‌ایم.

شهردار تبریز در ادامه سخنان خود به تجربه موفق شورا و شهرداری در سال‌های اخیر در رفع بسیاری از موانع و مشكلات و انجام مدیریت جامع شهری اشاره كرد و گفت: شوراها در یك بلوغ مناسب با بهره‌گیری از خرد جمعی به توانمندی مناسب دست یافته‌اند و در حوزه نظارت بر اجرای كارها و پروژه‌ها یاریگر اصلی شهرداری‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نوین یادآور شد: هرگز این تجربه منجر به دخالت نشده بلكه در اغلب شهرها شهرداران با اختیار تام و كامل پشتیبانی خود كارهای موثری را انجام داده‌اند.

این مسئول ابراز داشت: ما برای اجرای مجموعه‌های رفاهی، تفریحی و خدمات‌ شهری از ظرفیت بخش خصوصی استفاده كردیم به طوری كه در سطح شهر نیز با واگذاری تبلیغات ایستگاه‌های اتوبوس شهری به تعداد 400 ایستگاه در شهر تبریز هم به در‌آمدزایی شهرداری كمك كردیم و هم به پایداری در‌آمد‌ها و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای سرمایه‌گذاران اقدام كرده و موفق عمل كردیم.

شهردار تبریز در ادامه سخنان خود به آخرین سال كار شورا و تلاش عده‌ای برای اتهام‌زنی و زیر سوال بردن عملكرد شهرداری‌ها اشاره كرد و افزود: در حالی كه 1.5 سال تا پایان شورای سوم فرصت است نباید این مهلت خدمتگزاری را با انگیزه‌ها و تلاش‌های سیاسی و انتخاباتی به بیهودگی و بطالت سپری كرد بلكه این فرصت پیش‌آمده زمان مناسبی است تا به دور از حاشیه‌های انتخابات ریاست جمهوری و شوراها كار و جهاد واقعی در دستور كار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود سال جاری را سال خدمت واقعی شهرداری‌ها به مردم توصیف كرد و اظهار داشت: شهرداری تبریز نیز مصمم است در این زمینه به صورت همه جانبه فعالیت كند.

انتهای پیام/صا10/پ3003


http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910212000708




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش