گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
سی و یكمین رشته دكتری دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شد

سی و یكمین رشته دكتری دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شد

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
اردبیل – خبرگزاری مهر: با موافقت شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، سی و یكمین رشته دكتری دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی موافقت این شورا رشته فیزیك - فیزیك بنیادی در مقطع دكتری به رشته های فعال این دانشگاه اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: با اضافه شدن رشته فیزیك – فیزیك بنیادی در مقطع دكتری، تعداد رشته های دانشگاه محقق اردبیلی به 31 موردافزایش یافت.

به گفته مسعود گنجی اواخر سال گذشته نیز براساس مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری كشور رشته شیمی ـ شیمی آلی مقطع دكتری در این دانشگاه ایجاد شده بود.
 
وی همچنین از موافقت این شورا برای ایجاد رشته فیزیك - حالت جامد در مقطع كارشناسی ارشد خبر داد و یادآورشد: با اخذ مجوز این دو رشته تعداد رشته های دانشگاه در مقطع دكتری به 31 و در مقطع كارشناسی ارشد به 49 و مجموع رشته های دایر دانشگاه به 131 مورد رسید.
 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح كرد: 52 رشته از این تعداد در طول دوسال گذشته اضافه شده است.
 
وی از افزایش رشته های جدید در مقاطق تحصیلی مختلف برای سالهای آینده خبر داد و پیش بینی كرد كه تعداد دانشجویان این دانشگاه طی 10سال آینده به بیش از 30 هزار دانشجو افزایش یابد.
 
گنجی همچنین با اشاره به جذب 160 هیئت علمی در سالهای آینده تصریح كرد: 30 نفر از این تعداد، جذب دانشكده‌ ادبیات و علوم انسانی خواهد شد.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1596355




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش