گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
مسئولان برای ذخیره سازی گندم در اردبیل اقدام كنند

مسئولان برای ذخیره سازی گندم در اردبیل اقدام كنند

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:
اردبیل – خبرگزاری مهر: سرپرست معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل خواستار ذخیره سازی گندم در سطح استان با توجه به افزایش حجم سیلوها توسط مسئولان ذیربط شد.

 به گزارش  خبرنگار مهر، ارژنگ عزیزی بعد از ظهر یكشنبه در جلسه كمیته هماهنگی خرید گندم مازاد بر نیاز كشاورزان افزود: در جهت خرید گندم بانكهای عامل باید از هم اكنون در خصوص تأمین اعتبار مورد نیاز بهای گندم های خریداری شده از كشاورزان نسبت به پرداخت سریع و به موقع آن اقدام كنند.

وی عنوان كرد: شركت غله و خدمات بازرگانی از امروز با تجهیز و مشخص كردن مراكز خرید گندم و نظارت و بازرسی دقیق از این مراكز در جهت رفع مشكلات احتمالی تلاش كند.

این مسئول تصریح كرد: سازمان جهاد كشاورزی و شركت غله و خدمات بازرگانی استان و سایر دستگاههای مراكز بهداشتی در امر نظارت مستمر و كنترل دقیق از گندمهای كشت شده تمهیدات لازم را انجام دهند تا مشكلی در جهت توزیع آردهای تولید شده به وجود نیاید.

 سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری با بیان اینكه در سال زراعی امسال بیش از 680 هزار تن محصول گندم در استان تولید می شود اعلام كرد: مقدار 120 هزار تن آن در استان اردبیل مورد استفاده قرار می گیرد و مابقی در سایر نقاط كشور توزیع می شود.


http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1595317




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش