گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی در شهرستان گرمی

برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی در شهرستان گرمی

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قادر دهقانی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته فرهنگ رضوی گرمی اظهار داشت: شهرستان گرمی مفتخر به برگزاری این جشنواره خواهد بود كه امیدواریم میزبانی شایسته برای محبان معصوم هشتم(ع) باشیم.

وی با بیان اینكه جشنواره فرهنگ رضوی فرصتی مناسب برای شناسایی ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) است، افزود: مردم شهرستان گرمی ماه‌هاست منتظر اجرای این جشنواره هستند و ما مصمم هستیم این جشنواره را روز جمعه 22 اسفند برگزار كنیم.

این مسئول تصریح كرد: وجود مبارك حضرت رضا (ع) در خاك ایران منبع فیض و دریچه رحمت الهی برای ایرانیان است و جشنواره فرهنگ رضوی نماد عشق و علاقه ایرانیان به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است و این علاقه ریشه در باورهای اصیل دینی دارد.

دهقانی بیان داشت: اراده امام رضا (ع) برای عزیمت به كشورمان و استقبال عاشقانه ایرانیان از آن امام همام نشانه عمق ایمان مردم به خاندان علوی بوده و هست.

معاون فرماندار گرمی هفته فرهنگ رضوی را فرصتی برای ابراز دلبستگی به اولیای الهی دانست و گفت: ترویج اخلاق، رفتار، منش، بردباری، سیاست و كیاست حضرت ثامن‌الحجج (ع) در جامعه سبب قوام هنجارهای پسندیده و تحكیم بنیان خانواده‌ها خواهد شد.

وی با تاكید بر برگزاری برنامه‌های هنری و ادبی تاثیرگذار در جشنواره فرهنگ رضوی گرمی اظهار امیدواری كرد با توسعه این قبیل برنامه‌ها گام‌های بلندی برای نهادینه شدن معارف و فضایل اولیای الهی و رواج امر به معروف و نهی از منكر در جامعه برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جشنواره فرهنگ رضوی گرمی ساعت 18 روز جمعه 22 اردیبهشت‌ ماه در مجتمع فرهنگی هنری حافظ گرمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا30

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910220000739




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش