گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
تعلل در گازرسانی به روستاها قصوری نابخشودنی است

تعلل در گازرسانی به روستاها قصوری نابخشودنی است

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی اسماعیلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی {مغان} با انتقاد از اجرای كند گازرسانی به بخش موران این شهرستان خواستار تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شد.

وی پیشرفت فیزیكی  پروژه گازرسانی موران را 10 درصد عنوان كرد و افزود: این پروژه از سال گذشته آغاز شده است كه با تكمیل آن پروژه 53 روستای بخش موران از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

اسماعیلی با اشاره به كوهستانی و سردسیر بودن موران، تسریع عملیات گازرسانی به این بخش را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی نیز از حمایت اداری و مالی از طرح‌های كشاورزی و باغداری گرمی خبر داد.

عزیز صحرایی خاطرنشان كرد: باغات اجرا شده در گرمی نتیجه بخش بوده و نشانگر قابلیت اراضی این شهرستان برای تبدیل به قطب كشاورزی است.

وی افزود: طرح‌های كشاورزی توجیه‌دار پس از طی مراحل قانونی برای دریافت تسهیلات به بانك‌های عامل معرفی می‌شوند.

سرپرست اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی گرمی هم ابراز داشت: متقاضیان تسهیلات توسعه كشاورزی پس از اخذ پاسخ از ادارات استعلام شده در زمینه اراضی مدنظر، برای دریافت تسهیلات مربوطه به بانك‌های عامل معرفی می‌شوند.

رحیم یونسی تصریح كرد: بررسی شرایط متقاضیان اجرای طرح‌ها بر عهده اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی بوده و طرح‌ها پس از لحاظ شرایط از سوی كار گروه توسعه كشاورزی گرمی به بانك‌ها معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل بخشدار موران هم از تاثیر مثبت بارش‌های اخیر در احیای چهره بهاری این بخش خبر داد و گفت: باران موجب غنای پوشش گیاهی منطقه و جلوه‌گری چمنزارها و تفرجگاه‌های طبیعی موران شده است.

عبدالله آقایی افزود: بارش باران كه از آغاز هفته جاری شاهد آن بودیم موجب طراوت و بالندگی مزارع غلات گرمی شده و زارعان را به سالی پربار امیدوار كرده است.

مسئول ستاد مدیریت بحران فرمانداری گرمی هم از وقوع آب‌گرفتگی در برخی از معابر بخش انگوت و پر آب شدن رودخانه برزند این بخش خبر داد.

محمد روحانی خاطرنشان كرد: بارش‌های اخیر به رغم آب‌گرفتگی معابر، خسارتی بر تاسیسات و اماكن عمومی شهرستان گرمی وارد نكرده است.

انتهای پیام/صا20


http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910220000706





سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش