گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
وضعیت اسفناك معابر شهر گرمی مغان / شورای شهر و شهرداری مشغول چه كاری هستند؟

وضعیت اسفناك معابر شهر گرمی مغان / شورای شهر و شهرداری مشغول چه كاری هستند؟

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

معابر شهر گرمی مغان وضعیت نگران كننده‌ای دارند. در حالت عادی با چاله‌های موجود و كیفیت آسفالت عبور و مرور با سختی صورت می‌گیرد. اضافه شدن ریزش خیابان و بسته‌شدن خیابان‌ها این وضعیت نگران كننده را به حد بحران می‌رساند.

با توجه به اینكه همه اعضای محترم شورای شهر در هنگام تبلیغات انتخابیشان به این مساله اشاره كرده بودند لازم است تا با یادآوری قول‌هایی كه داده‌اند به صورت سریع و با كیفیت به این وضعیت رسیدگی كنند. حتی با فرض اینكه كسی در تبلیغات خود به این مساله اشاره نكرده باشد، باز هم وظیفه شورای شهر و شهرداری رفع سریع و مناسب مشكلات عبور و مرور شهر است.

درد دل یكی از خوانندگان گرمی نیوز وضعیت اسفباری را توصیف می‌كند كه هر روزه شاهد آن هستیم:

"سلام وضعیت شهر در طول تاریخ گرمی تا این حد نرسیده بود اون از گل و لای شهر و اون هم از بسته شدن همزمان سه خیابان كه بخاطر خاكبرداری و عدم دیوار كشی ریزش كرده و مسدود شده است. خیابان طالقانی سالهاست بخاطر خاكبرداری ریزش كرده و باند بازیهای اعضای شورا و حمایت از مالك به جای حمایت از آبروی شهر و شهرداریبسته شده است چند روز قبل خیابان بالای مدرسه شهید محلاتی هم بخاطر اینكه سالها بود كه برای ایجاد مدرسه خاكبرداری شده بود و دیواركشی نشده بود بخاطر ترك برداشتن لوله آب شهری و نشت آب ریزش كرد و چند روز بعد هم خیابان شهید فهمیده در محله اسلام آباد بخاطر خاكبرداری ریزش نمود هم اینك هر سه خیابان مسدود می باشد . با این وضع زندگی مردم شدیدا دچار مشكل شده و مردم نمی دانند درد خود را به چه كسی بگویند چون همه مسئولان در جریان امر قرار دارند و شاهد و ناظر هستند. "




عكس انتهایی متعلق به وبلاگ آذرمغان می‌باشد.



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش