گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
قادر دهقان آمده بود، رفت و برخواهد گشت!

قادر دهقان آمده بود، رفت و برخواهد گشت!

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

قادر دهقان چرا آمده بود؟ چرا رفت و چرا برخواهد گشت؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا به سوال مهم‌تر و اساسی‌تر باید پاسخ گفت كه اصولا مسئولین شهرستان مغان (گرمی) چگونه می‌آیند، چگونه می‌روند و چگونه برمی‌گردند؟

وابستگی به گروه‌ها و اینكه در یك گروه جایگاه شما چگونه است، تعیین كننده میزان عمر شما در سمت‌های مختلف دولتی در شهرستان مغان (گرمی) است. قادر دهقان نیز از این مساله مبرا نیست.

او كه زمانی رئیس ستاد احمدی نژاد در شهرستان مغان (گرمی) بود به واسطه مسائل و مشكلاتی نتوانست به سمت بهتر از معاون فرماندار دست پیدا كند. در دوره اخیر انتخابات مجلس تغییر گروه داد و از گروه احمدی/اسماعیلی به گروه موسوی/نصیری كوچ كرد.

در حقیقت ایشان با وابستگی به یك گروه سمتی را به دست آورد، با جدا شدن از گروه سمت خود را از دست داد و به خاطر وابستگی به گروه دیگر سمت دیگری به دست خواهد آورد.

مساله برای كسانی است كه عضو تاثیرگذار هیچ گروهی نیستند و علیرغم توانایی‌های علمی-عملی هیچگاه به پست مهمی دست نمی‌یابند و اگر هم برسند یا سریعا به مركز استان منتقل می‌شوند و یا به صورت كلی حذف می‌شوند.

تا چند ماه دیگر شاهد حذف فله‌ای یاران احمدی/اسماعیلی و قدرت گیری یاران موسوی/نصیری خواهیم بود. امیدواریم در این جابه‌جایی اتوبوسی مسئولین جایی هم برای اندیشمندان و نخبگان منطقه در نظر گرفته شود.



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش