گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
تقسیم وظایف بین شهر گرمی مغان و شهرهای شهرستان اصفهان، یزد، سمنان و...

تقسیم وظایف بین شهر گرمی مغان و شهرهای شهرستان اصفهان، یزد، سمنان و...

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن

گرمی نیوز:

این نوشته یك طنز بوده و با احترام به حقوق توسعه همه شهرهای كشور، تنها برای بیان نگاه متفاوت به موضوع نوشته شده است.

باشماق‌آتان این‌بار قصد دارد كه به یك مساله بسیار عمده و اساسی بپردازد. شما شاهد هستید كه حتی در یك خانواده همیشه بین زن و مرد و فرزندان اختلافات اساسی وجود دارد ولی بین شهر گرمی مغان با سایر شهرها هیچ موقع هیچ مشكلی وجود ندارد! چرا؟


برای بررسی این مساله باشماق‌آتان مصاحبه‌ای با نماینده تام‌الاختیار شهر گرمی مغان جناب قارنی‌یئكه انجام داده است تا جوانب تاریك این مساله روشن شده و خوانندگان با ابعاد مختلف و پیچیده این ماجرا آشنا شوند.

 

باشماق‌آتان: با سلام. جناب قارنی یئكه چگونه است كه حتی بین اعضای یك خانواده اختلاف وجود دارد ولی بین شهر گرمی مغان و امثالهم و شهرها مانند شهرهای استان اصفهان، یزد، سمنان و... هیچ اختلافی وجود ندارد؟

قارنی‌یئكه: مدیریت آقای باشماق‌آتان. مدیریت!

باشماق آتان: می‌توانید بیشتر توضیح دهید؟

قارنی‌یئكه: بعله! چرا كه نه. تقسیم وظایف آقای باشماق‌آتان. تقسیم وظایف!

باشماق‌آتان: خواهش می‌كنم روشن‌تر ایضاح بفرمایید!

قارنی‌یئكه: ببنید خیلی ساده است. بین شهر گرمی مغان و سایر شهرهای مناطق مركزی یك تقسیم وظایف صورت گرفته است. به اینصورت كه كارهای كوچك و غیر مهم توسط شهرهای مركزی انجام می‌شود و كارهای بزرگ و اصلی توسط شهر گرمی مغان و امثالهم انجام می‌شود و این خود باعث عدم اختلاف است!

باشماق‌آتان: واقعا من تا به‌حال چنین تحلیل عالی را نشنیده بودم. می‌توانید مصادیق این كارهای كوچك و عمده را بفرمایید؟

قارنی‌یئكه: بعله! باز هم ساده است. توجه بفرمایید تصمیم گیری درباره كارهایی به مانند احداث كارخانجات، توسعه بزرگراه‌ها، انتقال آب دریای خزر به استان‌های دیگر، خشكیدن و نخشكیدن دریاچه‌ها و سایر مسائل كوچك با شهرهای مركزی است و تصمیم گیری درباره مسائل عمده همچون وضعیت خاورمیانه، حضور آمریكا در افغانستان، قیمت جهانی نفت، تعیین محل مناسب برای فستیوال‌های جهانی، برنامه كاری اتحادیه اروپا و... با شهرگرمی مغان است. همین تقسیم وظایف باعث شده است تا همه چیز با صلح و صفا پیش برود!

باشماق‌آتان: (با تعجب شدید و دهانی كاملا باز) واقعا تا به حال به فكر ناقص من این مدیریت قدرتمند خطور هم نكرده بود. به عنوان آخرین سوال بفرمایید با توجه به قدرت تصمیم‌گیری عظیم شهر گرمی مغان چرا هنوز بزرگترین مشكل شهر گرمی مغان آسفالت معابر است؟؟

قارنی‌یئكه: گوش كردید ولی ملتفت فرمایشات من نشدید! ببینید این مسائل كوچك ربطی به ما ندارد. از من راجع به مسائل خرده‌پا سوال نفرمایید. ببینید اگر شما دوست دارید درباره این مسائل كوچك مصاحبه كنید تشریف ببرید همان شهرهایی كه خدمتتان عرض كردم. وقت ما را نیز با این سوالات نامرتبط نگیرید!

باشماق‌آتان: ولی....

قارنی‌یئكه: جناب كیردگ‌آتان ببینید این باشماق‌آتان به چیزی احتیاج دارند!؟؟

 

.... باشماق‌آتان كه هم اینك در بیمارستان شهر گرمی مغان بستری می‌باشد در پیامی كه از طرف كیردگ‌آتان در اختیار رسانه‌ها قرارگرفته است، اعلام كرده است كه بعد از ترخیص از بیمارستان گزارشات مفصلی درباره مهمترین استراتژی‌های لازم برای تولید موز در آمریكای جنوبی، علل دخالت وزیر امورخارجه بوركینافاسو در مسائل جاریه فیلیپین و... تهیه خواهد كرد و كاملا تفهیم شده است!




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش