گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
مجمع نمایندگان استان اردبیل: ظرفیت آب و خاك مغان رفع كننده معضل بیكاری است

مجمع نمایندگان استان اردبیل: ظرفیت آب و خاك مغان رفع كننده معضل بیكاری است

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

مجمع نمایندگان استان اردبیل با تشكیل جلسه در بخشداری اصلاندوز ظرفیت آب و خاك منطقه مغان را عامل رفع كننده معضل بیكاری اعلام كردند.
به گزارش گرمی نیوز از خبرگزاری فارس میر قسمت موسوی نماینده منتخب مردم شهرستان مغان (گرمی) در مجلس نهم به اصلاح ساختارها و نواقص مدیریتی دلسوز در منطقه اشاره كرد و گفت: برابر سیاست كلی نظام و فرمان مقام معظم رهبری برای نیل به اهداف ملی نظام تلاش خواهیم كرد.

خبرگزاری فارس: مجمع نمایندگان استان اردبیل با تشكیل جلسه در بخشداری اصلاندوز ظرفیت آب و خاك منطقه مغان را عامل رفع كننده معضل بیكاری اعلام كردند.

خبرگزاری فارس: ظرفیت آب و خاك مغان رفع كننده معضل بیكاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه كه صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان در بخشداری اصلاندوز پارس‌آباد برگزار شد فرماندار پارس‌آباد با ارائه گزارشی از وضعیت طرح‌های عمرانی و مشكلات پیش رو، تكمیل عملیات اجرایی پایاب سد خداآفرین، بازگشایی گمرك اصلاندوز و تازه‌كند، تعریض محورهای مواصلاتی شهرستان و ایجاد صنایع تبدیلی كشاورزی در منطقه را از اولویت‌های اساسی اعلام كرد.

ولی كریمی اظهار داشت: شهرستان پارس‌‌آباد به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل با وجود دارا بودن توانمندی‌های ویژه در بخش كشاورزی همچنان از معضل بیكاری رنج می‌برد كه می‌توان با پیگیری و برنامه‌ریزی درست در فاصله كوتاه به گونه‌ای حركت كرد تا حتی یك بیكار نیز در منطقه نباشد.

در این نشست هر یك از منتخبان مردم استان اردبیل در مجلس نهم دیدگاه‌های خود را در خصوص مسایل استان و منطقه بیان كردند.

حبیب برومند نماینده شهرستان پارس‌‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس هم‌فكری و هماهنگی منسجم برای رفع مشكلات استان را هدف اصلی چنین جلساتی اعلام كرد و افزود: مسایل مطرح شده از سوی فرماندار اولویت منطقه مغان است كه این اولویت باید در دستور كار و پیگیری نمایندگان منتخب باشد.

میر قسمت موسوی نماینده منتخب مردم گرمی در مجلس نهم به اصلاح ساختارها و نواقص مدیریتی دلسوز در منطقه اشاره كرد و گفت: برابر سیاست كلی نظام و فرمان مقام معظم رهبری برای نیل به اهداف ملی نظام تلاش خواهیم كرد.

مصطفی افضلی‌فرد منتخب اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز به نگرش نمایندگان منتخب برای رسیدن به وضعیت مطلوب استان اردبیل اشاره كرد و ابراز داشت: وحدت و یكپارچگی برای رفع موانع و مشكلات موثر است چرا كه در پرتو سلیقه‌های مردم و مرام سیاسی موضوع خدمت رنگ می‌بازد كه باید مراقب چنین خطر سهمگین بود.

كمال‌الدین پیرموذن منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز به عنوان فرماندار سابق پارس‌آباد كه به مسایل و مشكلات منطقه آشنایی دارد، توسعه كشاورزی و گردشگری را نیاز اصلی شهرستان به ویژه بخش اصلاندوز دانست و افزود: با وجود آب و خاك فراوان در مغان می‌توان به این هدف متعالی دست یافت.

منصور حقیقت‌پور دیگر منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز در این جلسه اظهار داشت: رمز موفقیت نمایندگان استان پیگیری اصولی و شناخت مشكلات استان است لیكن پیشرفت مردم منطقه مغان در گرو طرح‌های متناسب با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه است كه باید پیگیری شود.

جلیل جعفری‌بنه منتخب مردم خلخال و كوثر به عنوان آخرین سخنران نگاه عادلانه نمایندگان استان به تمام شهرستان‌ها را خواستار شد و گفت: استان اردبیل باید از محرومیت خارج شود كه این كار در سایه هم‌فكری و همدلی نمایندگان استان نویدبخش آینده روشن و خروج استان اردبیل از محرومیت فعلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از این جلسه شش منتخب استان اردبیل بدون حضور نماینده مشگین‌شهر كه گفته می‌شود تمایلی به حضور در مجمع نمایندگان استان در مجلس نهم را ندارد از پروژه‌ها و چندین طرح عمرانی و اجرایی شهرستان پارس‌آباد و همچنین بیله‌سوار بازدید كرده و در جریان روند اجرایی آن پروژه‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/صا20/پ3003


http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910230000160





سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش