گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
مهمترین اقلام صادراتی شهرستان مغان (گرمی) 2 / استاد باشماق آتان

مهمترین اقلام صادراتی شهرستان مغان (گرمی) 2 / استاد باشماق آتان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن

گرمی نیوز:

 

قسمت دوم: لطفا بنویسید...

 

دانشجو: استاد سوال امتحانی‌مان نیز همین است.

 

باشماق‌آتان: بنویسید نگران امتحان نباشید. شما از استادتان حمایت بكنید، استاد از همه شما حمایت می‌كند!

 

بعله می‌گفتیم كه مهمترین استعداد شهرستان مغان (گرمی) در صادرات دو قلم كالای اساسی است: 1- قهرمان  2- استاد!!

 

دانشجوها: استاد؟ استاد!!!

 

باشماق‌آتان: بله قهرمان و استاد. اگر فقط یكیش را بنویسید نصف نمره‌تان پریده است. دقت كنید كه شهرستان ما در این دو قلم جنس به "تولید انبوه" رسیده است. ندیدید كه دكتور جئری نیز بر این نكته تاكید بسیار فرمودند؟

 

دانشجو: استاد چرا خود شما شروع به صادرات نمی‌كنید؟

 

باشماق‌آتان: احسنت! سوال زیبایی است. صادرات آسان نیست. این‌ها آماده صادر شدن هستند ولی یك مشكلی است كه نمی‌گذارد ما این‌ها را صادر كنیم. اگر گفتید اون چیه؟

 

- استاد چاله‌های خیابان‌های شهر – استاد بوی ماهی‌های تلف شده دریاچه – استاد مرخصی مسئولین اقتصادی -استاد استاد استاد....

 

باشماق‌آتان: نه خیر! هیچ كدام از اینها نمی‌توانند مانع از صادرات شوند. مشكل اصلی گروه سومی است كه قبل از این دو گروه باید صادر شوند. "گروه كیردگ آتان".

 

دانشجو: گروه كیردگ آتان؟

 

باشماق‌آتان: بعله گروه كیردگ آتان. این گروه تولید كننده اصلی قهرمان و استاد در شهرستان است! در واقع این گروه هم برای تولید قهرمان و استاد لازم است و هم مانع از صادرشدن آنها می‌شود. چون كه اگر قهرمان استاد نباشند گروه كیردگ آتان دچار ایست قلبی شده و جان می‌سپارند. ما باید اول این گروه را صادر كنیم.

 

دانشجو: پس چه كسی قهرمان و استاد تولید كند تا صادر كنیم؟ در ثانی اگر هم قهرمان‌ها، هم اساتید و هم گروه كیردگ آتان را صادر كنیم، پول این صادرات را به چه كسی بدهیم؟!

 

در این لحظه استاد باشماق‌آتان در این تضاد عجیب و پیچیده آنچنان غرق شد كه هنگ كرد و دانشجویان مجبور شدند استاد!!! را ر‌استارت  ReStartكنند! استاد فعلا در حال بالا آمدن است ولی برای رسیدن به حالت نرمال زمان احتیاج دارد. به محض بالا آمدن كامل استاد ادامه داستان خدمت دوستان ارائه خواهد شد.


مطلب مرتبط:

مهمترین اقلام صادراتی شهرستان مغان (گرمی) 1 /  استاد باشماق آتان





سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش