گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
پیام لطف پژوهشگر ارجمند جناب آقای "سید محمد ابراهیمی" به گرمی نیوز

پیام لطف پژوهشگر ارجمند جناب آقای "سید محمد ابراهیمی" به گرمی نیوز

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

سید محمد ابراهیمی:

جناب آقای گرمیلی مدیر محترم وبلاگ گرمی نیوز؛
باسلام و احترام، چند روز پیش از طریق یكی از دوستان از وجود وبلاگتان مطلع شدیم و بعد از سر زدن با مطالب خوب وخواندنی و اخبار و... مواجه شدیم كه واقعا جای قدردانی دارد و از اینكه آذرمغانی دیگر بلكه قویتر از آن متولد شده خوشحال شدیم. در این وبلاگ از اینجانب هم دو مقاله گذاشته اید كه از این بابت از شما تشكر می نمایم.
درد مشترك ما شناساندن مغان و عروس آبادیها و شهرهای آن گرمی مغان می باشد و توسعه و آبادانی و پیشرفت آن مانند اكثر ساكنان این دیار ،آرزوی قلبی ما می باشد امیدواریم در این مسیر گام برداشته و موفق باشید.
بعنوان برادری كوچك توصیه ای به شما دارم و ان اینكه از تخریب و توهین به شخصیت ها و افراد شهر و مسئولین خودداری نمایید و البته مطمئن هستیم كه تصمیمتان هم چنین است. چون نیروی انسانی برای یك شهر و منطقه سرمایه عظیم محسوب می شود كه جای آن را با هیچ چیز دیگر نمی توان پر كرد. متاسفانه ما سالهاست با تخریب و توهین و ... در حال از دست دادن این سرمایه های گرانقدر هستیم. البته انتقادهایی كه در وبلاگ قرار می دهید نباید تخریب محسوب شوند اگر انتقاد نباشد جامعه راكد شده و توسعه نمی یابد. به هر حال آرزوی توفیق داریم و چون عشق به وطن را در نوشته های شما احساس می كنم مطالبی در خصوص مشاهیر منطقه جهت استفاده شما و همشهریان عزیز ارسال می نمایم و امیدوارم مورد قبول واقع شود. با تشكر ابراهیمی.

گرمی نیوز: با تشكر و قدردانی از پژوهشگر ارجمند منطقه جناب آقای سید محمد ابراهیمی كه گرمی نیوز را مورد لطف قرارداده‌اند. این باعث افتخار ما است كه نوشته‌های پژوهشگران منطقه را در وبلاگ گرمی نیوز منتشر كنیم. مطمئنا مطالب ارسالی شما با كمال افتخار و در اولین فرصت ممكن انتشار داده خواهد شد.

در مورد نوع عملكرد وبلاگ، توصیه‌های گرانقدر شما را ارج می‌نهیم و تلاش داریم تا با دیدی متفاوت به منطقه در خدمت خوانندگان عزیز باشیم.

از این فرصت استفاده كرده از همه عزیزانی كه تحقیق و یا پژوهشی درباره منطقه دارند و مایل به انتشار آن از طریق گرمی نیوز می‌باشند دعوت می‌شود تا از طریق ایمیل و یا بخش نظرات (باخیش) با مدیر وبلاگ ارتباط برقرار كنند تا مطالب با نام نویسنده اصلی منتشر شود.

به امید روزهای بهتر برای همه....



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش