گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
برخلاف شایعات یاشیل مغان همچنان زنده است

برخلاف شایعات یاشیل مغان همچنان زنده است

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

به گزارش گرمی نیوز از آذرمغان برخلاف شایعات مطرح شده نشریه یاشیل مغان همچنان به فعالیت قانونی خود ادامه می دهد. گرمی نیوز برای دوستان فعال در این نشریه آرزوی موفقیت بیشتر را دارد.

آذرمغان:

دیشب در لابلای وبگردی و وبلاگ گردی مربوط به شهرستان گرمی با خبری مواجه شدم : توقیف هفته نامه یاشیل مغان !!! از دیدن این خبر واقعا شوكه شدم !!! البته از اینكه دوستان اظهار نگرانی كرده بودند و بنوعی مخالف این جریان هستند بسیار ممنونیم. خواستم برای هریك از وبلاگ ها نظری بنویسم . ترجیح دادم در قالب یك پست مطلبی بنویسم خطاب به همه وبلاگها و مردم .

جهت تنویر افكار عمومی ذكر چند نكته ضروری است :همانطوریكه برای اخذ مجوز یك نشریه مسیر قانونی را باید طی كرد چه بسا این مسیر سالها طول می كشد همانطوریكه زمان اخذ یاشیل مغان بیش از ۵ ، ۶ سال طول كشید پس برای لغو امتیاز نیز باید مسیر قانونی طی شود . واضح تر بگویم باید چندین شكایت محكمه پسند از نشریه صورت بگیرد و در دادگاه مطبوعات با حضور هیئت منصفه بررسی شود در صورت اثبات جرم به انواع مختلف مجازات محكوم  بشود و اشدترین آن توقیف نشریه برای مدت زمان محدود یا برای همیشه است .

با گفتن نكته فوق به اطلاع دوستان ویلاگ نویس و مردم عرض می كنم درست است در ایام انتخابات هجمه زیادی برای جلوگیری از فعالیت نشریه انجام گرفت از جمله : برگزاری چندین نشست اضطراری ، تحت فشار قرار دادن نهادهای مرتبط با امور و نشر و چاپ ، ولی این دلیلی بر توقیف نشریه نمی گردد .

در پایان عرض می كنم نشریه در چندین نقطه استان تهیه و چاپ می شود و در شهرستان گرمی نیز در زمان مقررش چاپ خواهد شد . اگر به اردبیل تشریف ببیرید حتما یاشیل مغان را در دكه های مطبوعاتی مشاهده می كنید .




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش