گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
پایان و شروع 4 سال نمایندگی / حاجی ولی رفت؛ موسوی آمد

پایان و شروع 4 سال نمایندگی / حاجی ولی رفت؛ موسوی آمد

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

دوران نمایندگی حاجی ولی اسماعیلی نماینده دوره هشتم به اتمام رسید و دوران نمایندگی میرقسمت موسوی در مجلس نهم آغاز شد. در 4 سال گذشته شهرستان مغان (گرمی) چه چیزهایی به دست آورد؟ و در 4 سال آینده چه چیزهایی به دست خواهد آورد؟

اقدامات نمایندگان شهرستان در دوره‌های گذشته را می‌توان به دو قسمت اصلی تقسیم كرد:

1- مهمترین عملكردهای نمایندگان شهرستان عموما در تغییراتی است كه در رده‌های مختلف اداری صورت می‌دهند. به این ترتیب كه مسئولین قبلی را عزل و طرفداران خود را به جای ایشان نصب می‌كنند. در واقع مهمترین كاردكرد نمایندگان شهرستان در دوره‌های گذشته همین امر بوده است كه به احتمال قوی در چهار سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
متاسفانه این جو امروزه به شكل گیری طوایف نمایندگان و اشخاص مطرح تبدیل شده است. این تغییر تحولات عموما بدون در نظر گرفتن صلاحیت‌های افراد و بنابر مصالح سیاسی اتخاذ می‌شود. عواملی كه كارنامه سیاهی را بعد از چهار سال از نمایندگان به جای می‌گذارد.

2- خدمات و بودجه كسب شده برای شهرستان باید مهمترین كاركرد نمایندگان باشد. حال آنكه این كاركرد در سایه كاركرد طایفه‌گرایی نمود كمتری در دوران‌های قبل داشته است. اگر از حق نگذریم اسماعیلی در این راه قدم‌های خوبی برداشته است و امید است نماینده جدید شهرستان قدرتمندتر از ایشان، فعالیت‌های موجود را تكمیل و فعالیت‌های جدیدتری را شروع و به اتمام برسانند.

در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی شهرستان مغان (گرمی) خستگی از طایفه بازی و نیاز به جوی متفاوت برای نفس كشیدن به شدت نشان داده شد. رای بالای جناب میرزاده نشان داد كه عامه مردم كم كم از جو طایفه گرایی و باند بازی به سوی برنامه‌ریزی روشن و حركت با چشمان باز در حال حركت هستند. حركتی كه در سال‌های آینده بیشتر خود را نشان خواهد داد.

گرمی نیوز به آقای اسماعیلی به خاطر زحمات ارزنده‌اش خسته نباشید می‌گوید و برای آقای موسوی آرزوی موفقیت و خدمت صادقانه و قدرتمند را دارد. امید است كه دلسوزان منطقه علاوه بر تقسیم قدرت و جنگ بر سر صندلی‌های قدرت فكری به حال زیرساخت‌های توسعه شهرستان بكنند. امید است همه افراد بدون تخریب دیگران با عملكردشان به تبلیغ خود بپردازند.

كئچه‌جك‌لر كئچیب، گله‌جك‌لر بیزیم‌دیر.



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش