گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
درخشش دبیران شهرستان مغان (گرمی) در جشنواره استانی + صدور گذرنامه از طریق اینترانت ناجا

درخشش دبیران شهرستان مغان (گرمی) در جشنواره استانی + صدور گذرنامه از طریق اینترانت ناجا

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

دبیران شهرستان مغان (گرمی) در جشنواره استانی روش‌های فعال تدریس خوش درخشیدند. به گزارش گرمی نیوز از ایرناترحم رستمی روز دوشنبه در این مورد گفته است: در مرحله استانی این جشنواره كه با شركت دبیران منتخب مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان در پژوهش سرای بابا صفری اردبیل برگزار شد حامد رضایی در درس فیزیك و لیلا اصلانی در درس حسابان از گرمی رتبه سوم را كسب كردند.

وی با تبریك این موفقیت به فرهنگیان گرمی گفت: تاثیر مثبت جشنواره های علمی در ارتقای مهارت و انگیزش معلمان بر كسی پوشیده نیست و تلاش می شود با ایجاد فضای مناسب در مجموعه آموزش و پرورش ، پژوهش و تحقیق در حوزه تعلیم و تربیت مدنظر قرار بگیرد.

وی گفت: پیش تر نیز ، معلمان این منطقه در جشنواره استانی الگوهای مناسب تدریس و مدیریت دوره ابتدایی رتبه های اول و سوم را به دست آورده بودند.

لینك خبر


گرمی ، اردبیل - فرمانده هنگ مرزی گرمی مغان از بكارگیری اینترانت ناجا در صدور گذرنامه مرزی به جای روش سنتی خبر داد.

سرهنگ سیدشاهین اسمعلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیان گذر مرزی به زودی از طریق اینترانت ناجا و ورود به اتوماسیون هنگ مرزی گرمی نسبت به نام نویسی خود اقدام و در كمترین زمان ، گذرنامه خود را دریافت خواهند كرد.

وی گفت: در سامانه آنلاین اینترانت ناجا ، سوابق و اطلاعات مربوط به افراد به منظور صدور گذرنامه به راحتی از ادارات مستعلم دریافت خواهد شد.

فرمانده هنگ مرزی گرمی با اعلام این كه تا راه اندازی سامانه مذكور ، گذرنامه مرزی جدید صادر نمی شود افزود: تمدید گذرنامه های مرزی كه قبلا صادر شده بلامانع است.

وی همچنین به فعال بودن شعبه صدور گذرنامه مرزی در بخش مرزی موران گرمی اشاره كرد و گفت: بر اساس قول مساعد بخشدار موران مبنی بر تامین زیرساخت سامانه اینترانت در آن بخش ، گذرنامه های مرزی در شعبه موران با سامانه آنلاین صادر خواهد شد.

وی به 93 كیلومتر مرز مشترك شهرستان گرمی با جمهوری آذربایجان اشاره كرد و افزود: ساكنان شعاع 45 كیلومتری نوار مرزی گرمی می توانند برای تردد به جمهوری آذربایجان ، گذرنامه مرزی دریافت كنند.


لینك خبر




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش