گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
تلاش برای بازگشایی چهار راه شهر گرمی مغان

تلاش برای بازگشایی چهار راه شهر گرمی مغان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

بازگشایی چهار راه شهر گرمی مغان (كه در اصل نه چهار راه كه 7 راه است!) به صورت جدی از طرف شورای شهر و شهرداری در حال پیگیری است. این طرح از زمان شورای اسلامی دوره قبل شروع شده است و امید است كه در این دوره شوراها به اتمام برسد. گرمی نیوز از شورای قبلی و فعلی شهر كه در این راه زحمت كشیده و می‌كشند تشكر می‌كند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در نخستین جلسه بررسی نحوه تملك اراضی محل چهارراه درحال اجرای مركز شهر گرمی كه با حضور مالكان اراضی، رییس شورای اسلامی و شهردار این شهر در شهرداری گرمی برگزار شد بر تمكین مالكان به قیمت كارشناسی در واگذاری اراضی تاكید شد.

رییس شورای اسلامی شهر گرمی در این جلسه با اعلام این كه مالكان زمین های محل چهارراه ، مجریان و متولیان اصلی این پروژه هستند از تلاش شورای اسلامی و شهرداری گرمی برای جلب نظر مالكان خبر داد.

ناصر شاهی گفت: به دلیل كمبود نقدینگی شهرداری ، در صورت تمكین مالكان اراضی به معاوضه زمین های خود با واحدهای تجاری كه در آینده در حواشی چهار راه ساخته می شود اجرای این پروژه روند چشمگیری خواهد داشت.

وی از آمادگی شركت كوثر آذربایجان وابسته به موسسه مالی اعتباری مهر برای اجرای فاز دوم چهارراه گرمی خبرداد و افزود: فاز نخست این پروژه پایان یافته و با تملك اراضی محل فاز دوم ، اجرا و تكمیل چهارراه به سرعت پیگیری خواهد شد.

شهردار گرمی هم در این جلسه با اشاره به این كه گشایش چهارراه مركز این شهر به منظور كاهش بار ترافیكی معابر و ارتباط محلات مختلف شهر با همدیگر ، آرزوی دیرینه اهالی بوده ، نظر مثبت مالكان در واگذاری اراضی را اقدامی عام المنفعه برشمرد.

خدارحیم شكوهی گفت: بر اساس نقشه های طراحی شده ، واحدهای تجاری حواشی چهارراه ، از مغازه های فعلی مالكان در محل پروژه بسیار بزرگ تر و دلبازتر خواهد بود.

وی افزود: به نظر می رسد بیشتر مالكان به جای معاوضه واحدهای تجاری خود ، به فروش املاك و دریافت وجه نقد تمایل دارند اما برای حصول نتیجه نهایی و جلب نظر آنها جلسات جمعی و انفرادی با آنها ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام این كه ساخت چهارراه شهر گرمی به نفع مالكان ، شركت مجری پروژه و اهالی شهر تمام خواهد شد از مالكان اراضی محل پروژه خواست ضمن مشاوره با شركا و وراث خود ، نظر نهایی خود را در زمینه چگونگی واگذاری اراضی تا هفته دیگر به شهرداری گرمی اعلام

كنند.

گفتنی است عملیات اجرایی پروژه چهارراه مركز شهر گرمی از سال 1389 آغاز شده و تاكنون با تملك حدود 20 قطعه تجاری یا مسكونی در محل پروژه ، فاز نخست آن به پایان رسیده است.


منبع خبر



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش