گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
پاسخ فرمانداری گرمی به نامه سرگشاده پایگاه خبری آزادلــو

پاسخ فرمانداری گرمی به نامه سرگشاده پایگاه خبری آزادلــو

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

پاسخ به سوالات مردم وظیفه هر مسئولی است. شانه خالی كردن از پاسخ به سوالات افراد به بهانه‌های واهی نشان از ضعف و بی مسئولیتی یك مسئول است. یك پاسخ اساسی به این سوال كه چرا شهرستان مغان (گرمی) و شهر گرمی مغان چنین وضعیت اسفناكی را دارد این است كه "مدیریت ضعیف" مدیران. مدیرانی كه خود را فراتر از مردم می‌دانند و در برابر آنها خود را پاسخگو نمی‌دانند و به راحتی آب خوردن و با گفتن اینكه شما "غیرقانونی" هستید از پاسخگویی طفره می‌روند. گرمی نیوز با نكوهش این عمل گستاخانه و فراقانونی از مسئولین درخواست می‌كند كه حد و اندازه خود را نگه داشته و اگر جوابگوی سوالی نیستند روی اعصاب مردم راه نروند.

چندروز پیش خبری با مضمون مشكلات بخش موران پست كردیم كه به طور مستقیم اداره فرمانداری و سایر ادارات مرتبط را مورد خطاب قرار دادیم. در این نامه برخی از مشكلات بخش موران را همچون نبود آب و شرب ، نبود نانوایی ، نبود راه ارتباطی استاندارد ، نبود گاز ، نبود هیچ گونه نظارت مسؤلین و... منتشر كرده و از فرماندار خواستیم ضمن پاسخ گویی به اینكه چه اقداماتی انجام داده اند ، نسبت به حل مشكلات این منطقه اقدام كنند. سپس با ارسال یك پیام به سایت اداره فرمانداری حوالی 5 روز پیش و قرار دادن لینك خبر ، خواستیم به مردم پاسخ دهند. اما....

پاسخ فرمانداری : روابط

شنبه 13 خرداد 91 13:19
 
به پیغام شما كه به وبسایت فرمانداری ارسال نموده اید بدلیل عدم مجوز قانونی و رسمیت نداشتن وبسایتان پاسخ داده نشده است.
 
حال نكته اینجاست ، ما نویسندگان این سایت و تمامی جوانان این شهرستان كه با نظر ما موافقند ، همگی فرزندان شهرستان گرمی بوده و هیچ نقابی بر چهره نداریم و علاوه بر اینكه بار دیگر پاسخ سوالات قبلی با مضمون اینكه حل مشكلات مردم موران را خواستاریم ، چند سوال دیگر از شما داریم كه باید پاسخ دهید :

 
1- ما پیغام مربوطه را 5 روز پیش به سایت اداره فرمانداری فرستاده ایم. اداره فرمانداری در هر شهر از مهمترین ارگانهای دولتی به حساب می آید. آیا سایت این اداره مهم باید هر هفته یكبار كنترل شود. چرا پاسخ را روز اول نداده اید؟
 
2- مگر ما گفته ایم كه مجوز قانونی داریم كه شما میگویید مجوز قانونی ندارید پس پاسخ نمیدهیم. مسؤلین موظفند به تمامی اهالی یك شهر از یك بچه 5 ساله تا پیرمرد 90 ساله پاسخ دهند بدون هیچ عذری. مگر حقوق بیت المال نمیگیرید كه برای رفاه حال ما كار كنید. شما موظفید به سوالات ما پاسخ دهید و تا ندادن پاسخ ، ما دست بردار نیستیم چون حق ماست بدانیم چه بر سر شهرمان می آید؟
 
3-سوال بعدی اینكه به نمایندگی از مردم اعلام میكنیم كه آقای عزیز صحرایی فرماندار محترم در دوره ریاست خود در فرمانداری چه اقداماتی برای شهرستان انجام داده است. تیتر اقدامات برای ما كافی است تا منتشر كنیم همه بدانند آیا كاری انجام داده یا نه؟
 
4- اگر شما رسانه های مجازی را غیر قانونی میدانید و این حرف را یك راه برای فرار از سوالات ما و رفع تكلیف از پاسخگویی ، پس هرچه سریعتر مارا قانونی كنید چون زین پس  ما لحظه به لحظه از شما مشروح اقدامات خود را خواهیم پرسید و شما موظفید به سوالات اهالی گرمی پاسخ دهید؟
 
حال منتظر پاسخ هستیم. امیدواریم اینبار نیز با یك ترفند از پاسخ گویی شانه خالی نكنند.

http://www.azadlo.ir/post/304





سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش