گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
اعتبار نامه حبیب برومند تایید شد

اعتبار نامه حبیب برومند تایید شد

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

اعتبار نامه حبیب برومند، نماینده مردم شریف شهرستان‌های پارساآباد (موغان‌شهر) و بیله‌سوار مغان تایید شد. به گزارش گرمی نیوز از مهر به علت اینكه موارد مطرح شده برعلیه این نماینده قبلا در شورای نگهبان بررسی شده بود و مساله جدیدی برای بررسی وجود نداشت اعتبار نامه ایشان تایید شد.

متن كامل خبر:

عزیزی به مهر خبر داد:
اعتبارنامه نمایندگان مباركه و پارس آباد تایید شد
سخنگوی كمیسیون تحقیق از تصویب اعتبارنامه نمایندگان شهرستان های مباركه و پارس آباد در كمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی خبر داد.

عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه عصر امروز كمیسیون تحقیق و بررسی اعتبارنامه های نمایندگان گفت: در جلسه عصر امروز این كمیسیون كه بیش از 150 دقیقه به طول انجامید اعتبارنامه های علی ایرانپور نماینده مباركه و محمدمهدی برومند نماینده پارس آباد و مغان با حضور اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان اینكه الیاس نادران و احمد توكلی نسبت به اعتبارنامه علی ایرانپور اعتراض خود را تقدیم كمیسیون كرده بودند گفت: در این جلسه آقای ایرانپور در خصوص موارد مطرح شده علیه وی به دفاع پرداخت.

سخنگوی كمیسیون تحقیق تصریح كرد: همچنین احمد توكلی نیز نسبت به اعتبارنامه محمدمهدی برومند اعتراض كرده بودند كه وی در این جلسه حضور پیدا كرد و از موارد اتهامی دفاع كرد.

به گفته وی در نهایت اعضا، اعتبارنامه این دو نفر را تایید كرده و قرار شد در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس مطرح شود.

عزیزی همچنین به ماده 65 آیین نامه داخلی مجلس اشاره كرد و گفت: بر اساس این ماده، كمیسیون تحقیق تنها مواردی را بررسی می كند كه قبلا شورای نگهبان بررسی نكرده است لذا با توجه به اینكه شورای نگهبان در گذشته سوابق این دو نفر را تایید كرده بود موضوع جدیدی نبود كه مورد بررسی قرار بگیرد بنابراین اعضای كمیسیون تحقیق این دو اعتبارنامه را به تصویب رساندند.

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1623277

نكته: در متن خبر به اشتباه به جای اسم "حبیب" از اسم "محمد مهدی" استفاده شده و در بسیاری از سایت‌ها نیز تكرار شده است. به این ترتیب در عنوان خبر و توضیح وبلاگ این اشتباه برطرف شد.



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش