گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
بدون ثانیه‌ای درنگ استعفا دهید / توصیه آذرقلم گرمی به رئیس شورای اسلامی شهر گرمی مغان

بدون ثانیه‌ای درنگ استعفا دهید / توصیه آذرقلم گرمی به رئیس شورای اسلامی شهر گرمی مغان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:


وبلاگ آذرقلم گرمی كه در صدد معرفی جناب ناصر شاهی طبق نظر مردم شهر گرمی مغان بود بعد از جمع بندی نظرات مردم نظر خویش را نیز منتشر كرد. این وبلاگ در آخرین نوشته خود به رئیس شورای اسلامی شهر گرمی مغان جناب ناصر شاهی توصیه كرده است كه برای حفظ امید به حیات سیاسی بدون هیچ گونه معطلی استعفا دهند.

باتمام بررسیهائی كه انجام دادم تمام نظرات ، سخنان ، تهمتها ، نقل قولها ، كارها ،و................... تنها راهی كه امید به حیات سیاسی شما است . ثانیه ای درنگ نكرده و استعفاء دهید . بیهوده نمی گویم دلایلم را خدمتت عرض خواهم كرد . وشماهم كه الحمدلله از فضل و دانش بالائی برخوردارید .این حق را به من خواهید داد . كه تنها راه نجات شما و برگشت مجدد به حوزه سیاسی فعلا جزء استعفاء چیز دیگری نیست.

من به این خاطر شما را بعنوان گزینه اول انتخاب كردم كه براین باور بودم با استقبال واقبال عمومی خوبی برخوردار خواهید بود . اما متاسفانه درست برعكس نظریه من  تحقیقات نتیجه داد.

البته هیچكدام از اینها از ارادت و علاقه شخصی من به حضرتعالی بعنوان معلم كم نمی كند . اما در حوزه سیاسی واقعا متجب شدم . آیا شما از نظرات مردم خبر ندارید ؟ آیا دوستان و آشنایان بگوشتان نمی رسانند ؟

شاید هم من اشتباه كرده باشم !!!!!!!!!!!!

درهرصورت نیاز شدید به بازیابی دارید ثانیه ای تامل نكنید وبه واقعیتها توجه كنید . ما و مردم به شما نیاز دارند .من شما را نماینده دوره آینده مجلس تصور می كردم اما با این روند پیروزیتان در صورت كاندیدا شدن برای شورای شهر محال خواهد بود .

با كسب اجازه از حضورتان بصورت بخشی نظرات مردم و تحقیقاتم را در حوزه های مختلف كه از شروع معلمی شما خواهد بود منتشر خواهم نمود . امیدوارم خود حضرتعالی نیز دربخشهایی كه نیاز به كمك است . كمكمان كنید .با اشاره عرض می كنم در سالهای دور شما بصورت معجزه وار در یك زمان دردو جا بوده اید . آنهم با فاصله حداقل 1000 كیلومتر!!!!!!!!!

اگر نظر حضرتعالی براین باشد كه درج نكنیم امر بفرمائید كه بگذریم زیرا قسمتهایی دارد كه قطعا به مزاج شما خوش نخواهد آمد

http://azargalam2.blogfa.com/post/201



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش