گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
اعتراض كارگران شهرداری شهر گرمی مغان به عدم پرداخت حقوق ماهیانه و پاسخ شهرداری

اعتراض كارگران شهرداری شهر گرمی مغان به عدم پرداخت حقوق ماهیانه و پاسخ شهرداری

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

یكی از كارگران شهرداری شهر گرمی مغان در پیامی به آقای پاشاپور خبرنگار خبرگزاری ایرنا در شهرستان مغان (گرمی) خواستار پیگیری مساله پرداخت حقوق ماهیانه خود و همكارانشان شده است. شهردار شهر در پاسخ به پیگیری خبرنگار ایرنا اعلام كرده است كه حقوق كارگران به زودی پرداخت خواهد شد.
گرمی نیوز به عنوان یك رسانه مرتبط با شهرستان از زحمات گرانقدر جناب پاشاپور در پیگیری مسائل شهر و شهرستان تشكر می‌كند و امیدوار است كه با پیگیری مسولین كارگران شهرداری شرمنده خانواده خود نباشند و به زودی این مشكل مرتفع شود.

سلام آقای پاشاپور من نمیتونستم با شما تماس بگیرم آقای پاشاپورچرا گزارشی در بابت پرداخت نشدن حقوق كاگران بیچاره تهیه نمیكنید یا این از خط قرمزهای شماست شما خبرنگار هستید و قسم خوردیدتمام حقایقو بدون كمو كاست اعلام كنید پس چرا كاری نمی كنید خیلی دوست دارید آب شدن و از بین رفتن همشهری های خودتون رو ببینیدتورو خدا یه گزارشی تهیه كنید قسمتون میدم به خدا شما اقدامی انجام بدیدتا شاید صدای مارو مسئولان بشنون چهار ماهه محتاج هستیم برای خرید نان از نانوایی قرض گرفتیم به همه بدهكاریم كسایی كه ضامن مابودن برای گرفتن وام دارن به زندان میرن شرمنده خانواده ها هستیم چندتا از كارگران در آستانه سكته هستن درحالی كه خود شهردارحقوق دریافت میكنه ندونید كه از این موضوع بی اطلاع بودید كه باورنكردنی نیست خواهش میكنم خودتونو جای ما بزارین تا بدونید تو این مدت چه سختی هاییرو تحمل كردیم ولی دیگه نمیتونیم این بهتون بگم اگه فردا خبری از خودكشی كارگری به دستتون رسید بدونید همه ی شماها در مردن اون گناهكار بودیدخداحافظ

آینه:سریعا پیگیری می شود.

حقوق معوق كارگران شهرداری گرمی پرداخت می شود

شهردار گرمی از پرداخت حقوق معوق كارگران شهرداری گرمی از چند روز آینده خبر داد.
خدارحیم شكوهی در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت:حقوق كارگران شهرداری گرمی از اول سالجاری بطور كامل پرداخت نشده اما به حساب آنها مبالغی به عنوان علی الحساب واریز شده است.
وی افزود:مشكل شهرداری گرمی در تامین حقوق كارگران این نهاد برطرف گردیده و ظرف چند روز آینده حقوق معوق آنان به طور كامل پرداخت خواهد شد.
وی گفت:از تیر ماه امسال حقوق كارگران شهرداری به تعویق نخواهد افتاد.
شهردار گرمی شمار كارگران مربوطه را 30 نفر اعلام كرد و ادامه داد:نقش كارگران شریف شهرداری گرمی در نظافت این شهر غیر قابل انكار است و شهرداری وشورای اسلامی شهر گرمی برای جلب رضایت آنان و حمایت لازم از این طبقه زحمت كش٬ تلاش می كند.

http://aieneh.blogfa.com/



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش