گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
دیدار تعدادی از اهل قلم شهرستان با پیام فروزنده + مصاحبه سایت آزادلو

دیدار تعدادی از اهل قلم شهرستان با پیام فروزنده + مصاحبه سایت آزادلو

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

تعدادی از اهل قلم شهرستان مغان (گرمی) با حضور در منزل پیام فروزنده با ایشان دیدار كردند. به همین بهانه سایت وزین آزادلو مصاحبه‌ای با ایشان داشته است كه می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.
گرمی نیوز با یادآوری از نوجوانانی كه بعلت فقر اقتصادی خانواده‌ها و... هیچ موقع فرصتی برای كشف و توسعه استعدادهای خود را نداشته‌اند، برای این نوجوان عزیز و سایر نوجوانان شهرستان آرزوی موفقیت دارد و امید روزی  را دارد كه امكانات جامعه به همه انسان‌ها این امكان  را بدهد تا بتوانند استعدادهای خدادادی خویش را به اوج برسانند.


 

جمعی از پیشكسوتان و جوانان عرصه اطلاع رسانی همچون موسی فردی و اسد فردی گردانندگان یاشیل مغان ، اسماعیل شاهی مدیر آذرمغان ، یعثوب حسینی خبرنگار صدا و سیما ، فرشاد فردی، قادر پاشایی و علی قاسمیان ، علی شاهی نویسندگان سایت آزادلو با حضور در منزل پیام فروزنده كسب عنوان جوان برتر در جشنواره حضرت علی اكبر (ع) را به وی تبریك گفتند.

پیام فروزنده متولد 1376 از شهرستان گرمی دارای كمربند مشكی دان 4 از فدراسیون جمهوری اسلامی ایران

پس از حضور در منزل پیام فروزنده و تبریك به وی ، پیام از میهمانان پذیرایی كرد. پیام كه بسیار با رسانه ها سروكار دارد دیگر طرز صحیح صحبت با رسانه ها را خوب یاد گرفته است. پس از پذیرایی مصاحبه اندكی با وی داشتیم. پس از آنكه پیام به عنوان بسیجی نمونه كشور انتخاب شد و با آقا خامنه ای دیدار داشتند ، یكی از خبرنگاران روزنامه جوان به نقل از سردار نقدی گفته كه آقا پس از دیدار با پیام فروزنده گفته اند كه نوجوانی كه امروز دیدم حس عجیبی داشته واصلا نشانی از استرس در وی نبوده و حضرت آقا امر فرمودند در صورت امكان بار دیگر پیام را ببیند...

 

متن كامل مصاحبه با نابغه تكواندو در ادامه مطلب

پیام جان ظاهرا پس ار آنكه با رهبر ایران اسلامی دیدار داشتی آیت الله خامنه ای در مورد شما مطالبی گفته اند. در صورت امكان بیشتر توضیح بده؟

خبرنگار روزنامه جوان به من گفت كه سردار نقدی دستور داده اند از شما گزارش تهیه كنم. ایشان به نقل از سردار نقدی گفتند كه حضرت آقا فرمودند نوجوانی كه آمدند و با من دیدار كرده اند در وی آرامش خاصی وجود داشت و اصلا استرسی نداشته و برخلاف سایر افراد وقتی با من دیدار كردند بسیار راحت سخنان خود را میگفت و در صورت امكان بار دیگر وی را بیاورید تا من ببینم.

آرزو میكنی بار دیگر به دیدار حضرت خامنه ای نایل شوی ؟

فقط یكبار آرزو نمیكنم ، آرزوی من این است كه همیشه دركنار حضرت آقا باشم.

اگر بار دیگر با حضرت دیدار داشته باشی چه خواهی گفت ؟

من و تمام ورزشكاران سعی میكنیم ایران را در بلندترین نقطه جهان برسانیم و در این راه تمام تلاش خود را خواهیم كرد اما هرگز نمیتوانیم كوچكترین تلاش شهدا را ادا كنیم.

پیام جان زمانی كه جهان پهلوان حسین رضازاده در اولین دور قهرمانی خود روی سینه خود نوشته بود یا ابوالفضل (ع) . الگوی ورزشی تو كیست و اگر جای رضازاده بایستی چه خواهی نوشت؟

شعار ورزشی و الگوی ورزشی من یا حسین مظلوم است، و اگر به هدف خودم كه دست یابی به مسابقات جهانی و المپیك است مطمنا نام حسین مظلوم در زبانم جاری خواهد بود. چنان كه در بسیاری از مسابقات با اینكه داور مسابقات اعلام میكرد كه یك امتیاز كسر میكند اگر چیزی بگوید اما من هر بار ندای یا حسین مظلوم سر میدادم...

اگر روزی به تو پیشنهاد میلیونی از سایر كشورها دهند آیا حاضر هستی خاك خود را ترك كنی؟

فكر نمیكنم ارزشی كه انسان در دل خود به خاك و وطن خود دارد بتوان با پول خرید

پس از دست یابی به مراحل بالاتر آیا گرمی را فراموش خواهی كرد؟

  گرمی وطن مادری من است و شاید هم روزی برای كسب موفقیت بیشتر این شهر را ترك كنم اما دوران كودكی و نوجوانی من در این شهر بوده و فكر نكنم كه علاقه ای كه به شهرم دارم به از یاد ببرم. و همیشه هم با افتخار گفته ام كه اهل گرمی هستم و همیشه هم خواهم گفت

آیا به خاطر وضعیت بد سیمای شهر اگرروزی این شهر را ترك كنی با خاطره بد خداحافظی نمیكنی؟

همه شهرها مشكل دارند اما علاقه ای كه به شهرم دارم نه با پول میفروشم نه به خاطر وضعیت بد آن فراموشش میكنم

در دیدار با دوستانت آیا به تو غرور دست میدهد كه در این مرحله بالایی قرار گرفته ای؟

من با اكثر دوستانم صمیمی هستم و بخاطر همین نشانی از غرور بین ما وجود ندارد. بسیاری از دوستان من در سطح كشوری در رشته های مختلف مقام دارند اما هیچگاه نشانی از غرور بین ما وجو ندارد.

سخن آخر : آرزوی توفیق برای همه ورزشكاران شهرستان و تمامی كشور

در آخر اسماعیل شاهی با بیان اینكه پیام برای خود مردی شده افزود كه در سخن وری نیز بسیار حرفه ای شده است. محسن فروزنده پدر پیام فروزنده نیز علت موفقیت پیام در عرصه های مختلف را توكل بر خدا و سر دادن شعار یا حسین مظلوم است. وی گفت ورزشكارانی كه از شهرهای بزرگ به این مسابقات می آیند با امكانات عالی به این سطح رسیده اند ولی پیام با امكانات كم و تنها حامی خود حسین مظلوم به این مرحله رسیده است. در آخر پیام با صوت زیبای خود دعای مختصری كرد.

والسلام

دولیو چاگی

فایل تصویری در سریعترین زمان ممكن در ساییت قرار داده میشود


http://www.azadlo.ir/post/392





سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش