گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
بالاخره اعتبارنامه نماینده پارسا آباد و بیله‌سوار مغان تصویب شد

بالاخره اعتبارنامه نماینده پارسا آباد و بیله‌سوار مغان تصویب شد

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

خبرگزاری پانا: اعتبارنامه "حبیب برومند" منتخب مردم پارس‌آباد و بیله سوار در مجلس نهم كه در جلسه غیر علنی امروز مجلس بررسی شده بود در جلسه علنی رای گیری با ورقه انجام شد و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری پانا، نمایندگان در جلسه غیر علنی صبح امروز – چهارشنبه - اعتبارنامه "حبیب‌الله برومند" منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
در این جلسه ابتدا"احمد توكلی" منتخب تهران به عنوان معترض به اعتبارنامه برومند در جلسه غیر علنی سخنرانی كرد، سپس علی مطهری نماینده تهران و مسعود پزشكیان نماینده تبریز در دفاع از برومند سخن گفتند.
پس از پایان سخنرانی معترضان و مدافعان در زمینه اعتبارنامه برومند، منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در صحن غیر علنی مجلس به دفاع از خود پرداخت.
جلسه علنی مجلس پس از پایان رسیدگی به اعتبارنامه برومند، تشكیل شد و گزارش كمیسیون تحقیق از سوی "عبدالرضا عزیزی" سخنگوی ابن كمیسیون در زمینه تأیید اعتبارنامه منتخب بیله سوار و پارس آباد در كمیسیون مذكور قرائت شد و سپس كارت‌های اخذ رأی با دستور "علی لاریجانی" رییس مجلس شورای اسلامی میان نمایندگان توزیع شد.
لاریجانی در توضیحاتی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: مباحث مربوط به پرونده برومند در جلسه غیرعلنی بیان شد و معترضان مطالب خود را بیان كردند، ایشان و برخی نمایندگان نیز دفاع كردند.
در رای گیری انجام شده، اعتبارنامه برومند از مجموع 240 رای ماخوذه 
با 136 رای سفید(سفید)، 80 رای كبود(مخالف) و 24 رای زرد(ممتنع) به تصویب رسید.
بنابر این با تصویب اعتبارنامه برومند، تنها بررسی اعتبارنامه موسوی نژاد، فتح‌الله حسینی، ‌احمد توكلی،‌ و الیاس نادران باقیمانده است.
هم اكنون اعتبارنامه موسونژاد منتخب مردم دشتستان در مجلس در حال بررسی است.

http://www.pana.ir/NSite/FullStory/News/?Id=310747



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش