گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
واكنش آذرقلم گرمی به آتش گرفته شدن پارك محله موجره / آقایان پرادعا وطرفدارانشان برایتان متاسفم

واكنش آذرقلم گرمی به آتش گرفته شدن پارك محله موجره / آقایان پرادعا وطرفدارانشان برایتان متاسفم

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

گرمی نیوز ضمن حمایت از حركت آگاهانه وبلاگ آذرقلم گرمی در اطلاع رسانی مسائل منطقه به انتشار واكنش این وبلاگ نسبت به سوزانده شدن پارك محله موجره می‌پردازد:

آقایان پرادعا وطرفدارانشان برایتان متاسفم

دیروز فرصتی شد تا گشتی در شهر بزنم .گرچه هر سانتیمتر آن آدمی را  از نظر عمران و آبادانی  بیاد گورستانهای متروكه می اندازد . اما آنچه از همه بیشتر دلم را سوزاند به آتش كشیده شدن پارك محله موجره بود .كه چندین اصله درخت زیبا طعمه حریق شده بود . وكم مانده بوده است دوباره به قبرستان قبلی تبدیل گردد.

از نگهبان پارك موضوع را سوال كردم گفت : یكی از اهالی محل ( نامش را نیز برد ) اینكاررا كرده است ! پرسیدم مسئولین چكار كرده اند ؟ گفت : من نمیدانم

آقای شهردار

آقایان اعضاء شورای شهر بخصوص رئیس پرادعایش

طرفداران سینه سوخته این آقایان ........

درمقابل این خسارت سنگین و غیر قابل گذشت چكار كرده اید ؟ چه اقداماتی انجام داده اید ؟ آیا میدانید اگر این اتفاق در یكی از كشورهای اروپائی یا یكی از شهرهای بزرگ ایران اتفاق می افتاد. چه سرو صدائی براه می انداختند . باور كنید زمین و آسمان را بهم می دوختند . هرآنچه كه درتوان داشتند از اعتبارات حوادث برای ترمیم آن دریافت میكردند . شما چكار كرده اید؟

برگشتم پشت كامپیوترم نشستم وگشتی در وبلاگهای منطقه زدم دیدم هیچكدام هیچ اشاره ای به این موضوع به این مهمی نكرده اند!!!!! بخصوص از آقایان  شاهی عزیز و پاشاپور بزرگوار انتظار بود برای ترمیم سهل انگاری صاحبان قدرت به این موضوع می پرداختند شاید وجدان بیداری پیدا میشد و فكری به حال این درختان سوخته و مجازات عاملان آن میكرد 

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من                          آنكه البته به جائی نرسد فریاد است

http://azargalam2.blogfa.com/post/240



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش