گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
چند خبر از شهرگرمی مغان

چند خبر از شهرگرمی مغان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

چند خبر از خبرنگار ایرنا:
خبر اول
اینكه امام جمعه شهر گرمی مغان پلیس راه این شهرستان را به مدارا با مردم در اعمال جریمه های سنگین فراخواند.
حجت الاسلام صفری در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت:بسیاری از رانندگان به واسطه یك لحظه توقف در داخل شهر، متحمل جریمه سنگین می شوند اما نسبت به برداشت مصالح ساختمانی كه چند روز از تخلیه آن در خیابان ها میگذرد توجهی نمی شود.
خبر دوم اینكه محمد عظیم‌زاده اعلام كرده‌است در پی بازدید مسئولان استانی از روند احداث مصلای شهر گرمی، بر احداث این پروژه به شكل سوله تاكید شده است. سوله‌ای برای نمازگزاران! به خاطر هزینه كم.
خبر سوم اینكه بعد از سپری شدن چندین روز و فشار افكار عمومی شهردار گرمی گفت:عامل انسانی آتش سوزی بوستان معلم شهر گرمی شناسایی شده و واحد حقوقی شهرداری گرمی با تسلیم شكوائیه ای به محاكم قضایی از وی شكایت می كند.
خبر چهارم اینكه فرمانده نیروی انتظامی گرمی از كشف وضبط بیش از دو كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك در این شهرستان خبر داد.

امام جمعه گرمی پلیس راه این شهرستان را به مدارا با مردم در اعمال جریمه های سنگین فراخواند
امام جمعه گرمی پلیس راه این شهرستان را به مدارا با مردم در اعمال جریمه های سنگین فراخواند.
حجت الاسلام صفری در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت:بسیاری از رانندگان به واسطه یك لحظه توقف در داخل شهر، متحمل جریمه سنگین می شوند اما نسبت به برداشت مصالح ساختمانی كه چند روز از تخلیه آن در خیابان ها میگذرد توجهی نمی شود.
وی حضور و دقت نظر عوامل پلیس راه و راهنمایی و رانندگی را در جاده ها و سطح شهر، تضمین كننده امنیت جاده ای دانست و افزود:باید با رفع سد معبر از خیابان ها، فضای كافی برای تردد وسایل نقلیه تامین گردد.
وی با اعلام اینكه مردم گرمی به رغم زندگی در این شهر معمولی، هزینه زندگی در یك شهر مترقی را می پردازند توجه مسئولان به رفع مشكلات این شهر را خواستار شد.

سازه اجرایی مصلای شهر گرمی تغییر می یابد

رئیس اداره مسكن وشهرسازی گرمی از تغییر در سازه اجرایی پروژه مصلای این شهرستان خبر داد.
محمد عظیم زاده در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت:در پی بازدید مسئولان استانی از روند احداث مصلای گرمی، بر احداث این پروژه به شكل سوله تاكید شده است.
وی پایین بودن هزینه و تسریع عملیات احداث مصلا را از دلایل این تصمیم اعلام كرد.
وی ادامه داد:پروژه مصلای گرمی به مساحت 11 هزار متر مربع در حدفاصل ادارات هواشناسی و مركز تحقیقات زیست محیطی این شهرستان در مرحله اتمام فونداسیون است.
رئیس اداره مسكن وشهرسازی گرمی با اشاره به محدودیت فضای مسجد جامع گرمی و استقبال چشمگیر اهالی از نمازجمعه و برنامه های دیگر، اظهار امیدواری كرد با تكمیل مصلا،مشكل تامین فضای نمازگزاران برطرف گردد.

شهرداری گرمی از عامل آتش سوزی بوستان معلم این شهر شكایت می كند

شهردار گرمی گفت:عامل انسانی آتش سوزی بوستان معلم شهر گرمی شناسایی شده و واحد حقوقی شهرداری گرمی با تسلیم شكوائیه ای به محاكم قضایی از وی شكایت می كند.
خدارحیم شكوهی در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت:چند روز پیش بی احتیاطی یكی از ساكنین اطراف بوستان معلم در سوزاندن زباله های خانگی موجب سرایت آتش به بوستان گردید.
وی با اشاره به خسارت دیدن 30 الی 40 اصله درخت در این آتش سوزی افزود:با تلاش ماموران آتش نشانی، آتش مهار و از سرایت آن جلوگیری به عمل آمد.
شهردار گرمی با اشاره به اهمیت فضای سبز در ایجاد نشاط و خرمی در شهر، از شهروندان خواست در حفظ فضای سبز با شهرداری گرمی همكاری نمییند.
گفتنی است بوستان معلم محله جوادیه شهر گرمی،گورستانی قدیمی بود كه سال ها پیش به همت شورای اسلامی و شهرداری گرمی تسطیح و با غرس ده ها اصله نهال، به بوستانی خوش منظره و تماشایی تبدیل شد.

مقادیری مواد مخدر در گرمی مغان كشف وضبط شد
فرمانده نیروی انتظامی گرمی از كشف وضبط بیش از دو كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین قاضیلو در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت:در این رابطه 4 نفر دستگیر و یك دستگاه خودرو توقیف شده است.
وی با اشاره به عواقب خانمانسوز مصرف مواد مخدر از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با عوامل تهیه،توزیع و مصرف مواد مخدر، با پلیس 110 نیروی انتظامی گرمی همكاری نمایند.

منبع: وبلاگ آینه



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش