گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
انتشار كتاب اشعار مرحوم آشیق علی علیزاده با عنوان \'\'خاطرلا منی\'\'

انتشار كتاب اشعار مرحوم آشیق علی علیزاده با عنوان \'\'خاطرلا منی\'\'

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

انتشار این پیام (كه در گرمی نیوز درج شده بود ) به خاطر كمك به كسانی است كه در راه تعالی فرهنگ انسانی تلاش كرده‌اند ولی هیچ موقع نتوانسته‌اند از این راه به اندازه‌ای كه می‌بایست كسب درآمد كنند.  تبلیغ یك كتاب شاید باعث فروش چند عدد بیشتر از این كتاب شود و همین چند عدد كتاب برای كسی كه سال‌ها برای نوشتن آن مایه گذاشته است ارزش والایی دارد. راستی با قیمت پرداخت شده برای یك عدد مرغ و یك كیلو گوشت چند جلد كتاب می‌توان خرید؟

در آستانه نخستین سالگرد درگذشت هنرمند توانا و برجسته شهر اورمیه، مرحوم آشیق علی علیزاده مجموعه اشعار وی در كتابی با عنوان خاطرلا منی منتشر شد.
خاطرلا منی كتابی مشتمل بر اشعار آشیق علی علیزاده می باشد كه نزدیك به 300 قطعه از اشعار وی در این كتاب گنجانده شده است.
این كتاب با همت و تلاش شاعر، محقق و نویسنده اورموی، بهرام اسدی گردآوری و منتشر شده است. قیمت كتاب 8000 تومان می باشد و در 302 صفحه توسط انتشارات یاز اورمیه و با مشاركت حوزه هنری تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی منتشر گردیده است.
لازم به ذكر است كه آشیق علی علیزاده این هنرمند گرانقدر و مردمی اورمیه، در سن 60 سالگی و بر اثر ایست قلبی در تاریخ 10/5/90 دارفانی را وداع گفت. وی در اكثر جشنواره های موسیقی كشوری شركت كرده و از این جشنواره ها مقامهای متعددی برای استان آذربایجان غربی و شهر اورمیه كسب كرده بود. ایشان از همكاران فعال كانون آشیقهای آذربایجان غربی و واحد موسیقی صداوسیمای استان آذربایجان غربی بودند و اجراهای وی به طور مرتب از صداوسیمای استان و شبكه های سراسری پخش میگردید.
علاقمندان ادب و فولكلور آذربایجان جهت حمایت از نشر كتب مرتبط با فرهنگ و ادب آذربایجان و ادامه دار بودن نشر كتب فوق الذكر می توانند جهت دریافت این كتاب از طریق پست ارسالی به یكی از آدرسهای زیر مراجعه كنند:
یاز نشریاتی: http://yaznashr.blogfa.com
گنج آشیقلار: http://gencashiqlar.blogfa.com
ایمیل: yaznashr@gmail.com
شماره تماس: 09141477792



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش