گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
محسن ایزدی به عنوان بخشدار بخش مركزی شهرستان مغان (گرمی) منصوب شد

محسن ایزدی به عنوان بخشدار بخش مركزی شهرستان مغان (گرمی) منصوب شد

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

محسن ایزدی به عنوان بخشدار بخش مركزی شهرستان مغان (گرمی) منصوب شد.

در جلسه شورای اداری گرمی با حضور مسئولان استانی و محلی،محسن ایزدی به عنوان بخشدار مركزی گرمی معرفی شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این جلسه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اردبیل گفت:دغدغه بزرگ دشمن،الگو شدن ایران برای كشورهای آزادیخواه است، از اینرو برای ناامید كردن مردم از مسئولان برنامه ریزی می كنند.
دست باز افزود:به تعبیر مقام معظم رهبری،كشور در پیچ تند فشارهای روانی دشمن قرار گرفته است و باید با خودباوری و ایمان و اراده،در برابر هجمه ها  بایستیم.
وی در ادامه سخنانش، ماه رمضان را برترین ماه ها دانست و گفت:باید تلاش كنیم تا نتیجه روزه داری،كسب تقوی و فضیلت باشد.
وی با تاكید بر مطالعه نامه پرمحتوای مولا علی ع بر مالك اشتر توسط مدیران افزود:امروز كشور نیازمند مشی علوی است و مسئولان باید با تاثیرپذیری از فرهنگ اسلام،ساده زیستی و گسترش عدل و قسط را سرلوحه كار خود قرار بدهند.
فرماندار گرمی هم طی سخنانی بخش مركزی این شهرستان را در مقایسه با بخش های انگوت و موران،برخوردار معرفی كرد و گفت:23 پروژه آبرسانی در بخش مركزی گرمی درحال اجرا است.
صحرایی افزود:روستاهای گرمی در توزیع اعتبارات،در الویت قرار گرفته اند و از سال 89 تا سالجاری  7 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای این شهرستان منظور شده و درحال حاضر 127 پروژه آبرسانی در بخش ها مختلف گرمی درحال اجرا است.
وی با اشاره به سابقه فعالیت محسن ایزدی در دبیرخانه شورای تامین گرمی،اظهار امیدواری كرد با مدیریت وی مشكلات بخش مركزی گرمی مرتفع گردد.
در پایان این جلسه حكم انتصاب محسن ایزدی به عنوان بخشدارمركزی گرمی قرائت و به وی ارائه و از زحمات بخشدار قبلی قدردانی شد.
http://aieneh.blogfa.com/post-1772.aspx



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش