گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
در پوشش لحظه به لحظه اخبار زلزله شمال غرب كشور/صداو سیما باز هم شكست خورد!

در پوشش لحظه به لحظه اخبار زلزله شمال غرب كشور/صداو سیما باز هم شكست خورد!

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن

صدا و سیما در جریان المپیك ، با قطع برنامه های عادی خود ، برخی از مسابقات را پخش مستقیم می كرد ؛ آیا زلزله شمال غرب كشور به اندازه فلان مسابقه تكواندو یا كشتی و پینك پنگ ارزش خبری نداشت تا لحظه به لحظه از ان اطلاع رسانی كند؟

آفتاب: عصر روز گذشته خبر زلزله شدید و پرتلفات در شمال غرب كشور به سرعت برق و باد در خبرگزاری ها ، سایت های خبری و شبكه های مجازی چرخید و یك ساعتی طول نكشید كه این خبر حتی به صدر اخبار برخی شبكه های ماهواره ای تبدیل شد ، اما تا زمانی كه این خبر به حدی از اهمیت برسد كه شایسته زیر نویس های شبكه خبر و دیگر شبكه های داخلی كه از بودجه بیت المال همین مردمی كه زیر آوار مانده یا كشته شده بودند ، برسد ساعت ها زمان طی شد!

واقعیت این است كه نگارنده هر چه با خود می اندیشد رفتارها و سلوك صداو سیما در این فقره را درك نمی كند و متوجه نمی شود چرا وقتی حادثه ای در ابعاد زلزله شدید در آذربایجان شرقی و استان های همجوار به وقوع می پیوندد كه صدها كشته و هزاران زخمی دارد ، به قول معروف \" كك صداو سیما هم نمی گزد؟ \"

آیا این توهین به همه مردم نیست ؟ طرفه آنكه در همان شبی كه صداوسیما حتی به خود زحمت نداد یك شبكه تلویزیونی خود را به پوشش خبری لحظه به لحظه زلزله آذربایجان شرقی اختصاص دهد، در خبرهای برگزیده شده برای بخش های مختلف خبری حتی خبر تصادف یك كامیون با یك دوچرخه سوار در آلمان كه منجر به مرگ یك تن و زخمی شدن سه تن دیگر شده بود و واژگون شدن اتوبوس در هند به یك دره و اخبار \"بسیار بسیارمهم \" اعتراض چند شهروند آمریكایی به وضعیت اقتصادی به طور خاص و با آب و تاب پوشش داده می شد.

ولی مردم ایران در همان شب نباید متوجه می شدند كه در سرزمین شان در همان لحظه صدها و شاید هزاران نفر در اثر حادثه زلزله كشته، زخمی شده و یا زیر آوار منتظر رسیدن یك دست یاریگر هستند.

به گزارش عصر ایران،صدا و سیما در جریان المپیك ، با قطع برنامه های عادی خود، برخی از مسابقات را پخش مستقیم می كرد؛ آیا زلزله شمال غرب كشور به اندازه فلان مسابقه تكواندو یا كشتی و پینك پنگ ارزش خبری نداشت تا لحظه به لحظه از ان اطلاع رسانی كند؟

واقعا صداوسیمای ما چه زمانی از حالت یك بوقچی تبلیغاتی خارج شده و وقتی در سال هزاران میلیارد تومان ازبودجه عمومی این ملت می مكد، واقعا شایسته عنوان \" ملی \" و متعلق به همه مردم خواهد شد؟

منبع: http://aftabnews.ir/vdcftedyew6dv0a.igiw.html



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش