گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
یك خبر و چند سوال! / احداث مسكن مهر خودسرانه در شهرستان مغان

یك خبر و چند سوال! / احداث مسكن مهر خودسرانه در شهرستان مغان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

یك خبر داغ و هیجان انگیز از مدیر كل راه و شهرسازی استان اردبیل باعث شد تا گرمی نیوز غرق هیجان شود احداث مسكن مهر به صورت "خودسرانه" پدیده نو در ادبیات بخش مسكن است. با خواندن خبر اولین مساله‌ای كه در ذهن هر نفر متبادر می‌شود اینست كه مكان انتخاب شده برای مسكن مهر هر شهرستان چه پروسه‌ای را طی می كند و مجوز ساخت این مسكن‌ها چه روندی را طی می‌كنند؟
هرگونه مكان‌یابی برای احداث مساكن مهر طبق مطالعاتی است كه توسط مهندسان مشاور معمار و شهرساز صورت می‌گیرد و در مراجع قانونی استانی مورد بررسی و تصویب قرار می گیرند و بقیه كارهای اجرایی آن دارای فرایند مشخص است.
سوال اینست كه جناب مدیر كل! پروسه طی شده در احداث مساكن مهر استان به چه شكل است؟ شما آن را چگونه مدیریت می‌كنید؟ و چگونه است كه عده‌ای بتوانند با احداث یك "تعاونی" به احداث "مسكن مهر خودسرانه" اقدام نمایند؟ و شما به جای برخورد، واحدها را مورد بازدید قرار می‌دهید! تعدادی از آن را تایید می‌فرمایید!! و به مردم تحویل می‌دهید!!!! آیا ریگی در كفشتان است؟ من نمی‌دانم. در صورت امكان و در صورتی كه زمان لازم برایتان مقدور است لطفا برای تنویر افكار عمومی توضیحات لازم را ارائه فرمایید....

و اما اصل خبر:

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در یك اتفاق نادر در شهر گرمی عده‌ای با تشكیل تعاونی خودسرانه اقدام به ساخت مسكن مهر كرده بودند كه به تعداد 174 واحد فونداسیون اجرا شده را مورد بازدید قرار دادیم و قرار شد 111 واحد آن با قیمت كارشناسی خریداری و 63 واحد نیز به متقاضیان تحویل داده شود.

دبیر شورای مسكن استان اردبیل انصرافی‌های گرمی را بسیار زیاد و آورده شخصی آنها را علیرغم سرمایه‌گذاری 2 میلیارد تومانی دولت بسیار پایین اعلام كرد و گفت: ما از طریق اعتبارات دولتی این واحدها را تكمیل كرده و به فروش می‌رسانیم.





سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش